ToUCam XS drivers voor Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
ik zoek ze maar te vergeefs :(

Waar kan ik ze vinden als ze er uberhaupt zijn... Op de philips site staat niets :S]

bedankt :)

Paul Stekelenburg: HEEEELEMAAL waardeloos, Ik heb hem nu ruim een jaar en hij heeft nooit goed gewerkt. Inderdaad werkt hij met de standaard driver van XP maar als je eenmaal de Philips driver geinstalleerd hebt kan je niet meer terug. Ik heb alles geprobeerd maar hij komt automatisch met de vraag voor de Philips drivers. Weghalen van hardware etc. niets helpt. De driver die voor XP bij Philips stond (ver. 1.3) was inderdaad niet juist en is nu ook niet meer te downloaden (Vcheck probleem). Laatste bericht is dus gewoon niet de CD installeren MAAR DIE HEB IK DUS AL GEINSTALLEERD (op zeer dringend verzoek van de handleiding en eerdere correspondentie met Philips) en is niet meer volledig weg te halen. Ik vind het jammer dat ik geen 0 kan geven. Ik kom overal klachten over deze camera en XP tegen zelfs op de site van Philips zelf maar nergens zijn goede oplosssingen te vinden. Paul Stekelenburg (een jaar of meer in bezit)
'
joyca: ik heb ook xp en die webcam ook bij mij doet ie het wel (
30-10-2002)
Paul Niessen: hoi Trudy, zelf heb ik hele goede ervaringen met het installeren van de tou cam xs (720k)onder XP.Het apparaat wordt standaard herkent,zonder de originele Philips software,want die werkt niet onder XP.Heb jij misschien een pc waar standaard XP op was geinstalleerd?Dat kan het probleem zijn,omdat ik zelf op 27 december mijn windows millenium heb ge-upgrade naar XP,heb ik gekozen om een 'aktieve update ' toe te passen,d.w.z,XP haalt tijdens de installatie op het internet de nieuwste drivers op,en zo ook van de philips cam.Het werkt.Ga eens naar de windows updatesite,en kijk of er een update voor jouw cam is,moet haast wel,want ik heb hem daar ook vandaan. En anders.formatteren en kiezen bij de set-up voor 'aktieve update'. Veel succes! (19-07-2002)
Link

Dus mijn conclusie zou zijn noch de software noch de drivers installeren en dan zou hij het moeten doen :) Give it a try :thumb:

Hallo gebruiker62 en smartguy.

De drivers heb ik gevonden voor diverse type's

ToUcam XS PCVC720K/00 PCVC720K/17 PCVC720K/20 PCVC720K/90 PCVC720K/40 PCVC730K PCVC740K PCVC750K PCVC655K PCVC675K Vesta

Deze kan je gratis downloaden HIER op deze site.

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Hallo gebruiker62 en smartguy.

De drivers heb ik gevonden voor diverse type's

ToUcam XS PCVC720K/00 PCVC720K/17 PCVC720K/20 PCVC720K/90 PCVC720K/40 PCVC730K PCVC740K PCVC750K PCVC655K PCVC675K Vesta

Deze kan je gratis downloaden HIER op deze site.

groetjes speedtouch

De driver die voor XP bij Philips stond (ver. 1.3) was inderdaad niet juist en is nu ook niet meer te downloaden (Vcheck probleem)

Maarja, je kunt het proberen natuurlijk :)

Ik heb ook zo een ding, werkt idd prima XP zonder drivers, sterker nog hij kan meer / werkt beter zonder drivers onder XP dan met onder bv windows 98.

Maar ik kan m'n snapshot button niet meer gebrtuiken, en dat vind ik bijzonder jammer :'(

Misshien helpt het als je via systeemherstel terug gaat naar een datum voordat je die cam hebt aangesloten en hem daarna gewoon inplugt en XP zelf laten installeren

groetjes

Cees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan