Touch knoppen (geluidLa, schuifregelaar, antenne aan/uit) HP Pavilion dv6 werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewe777

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Heb een probleem met de "touch" knoppen op mijn HP laptop.
De geluidknop (aan/uit), schuifregelaar geluid en antenne knop (aan/uit) werken alledrie niet meer. De geluidknop is nog wit gekleurd, de schuifregelaar is wit gekleurd en de antenneknop is oranje gekleurd. Maar door aan te raken veranderd er niks meer en dat plotsklaps gebeurd een dag of 3, 4 geleden.

LAPTOP (merk & type) - HP Pavilion dv6 Entertainment PC
BESTURINGSPROGRAMMA - Windows 7 - (alle windows / ms updates worden automatisch gedownload en ge�nstalleerd).

Frustrerend is dat je in de (HP) handleidingen hier iets van terugvindt. G��n controlemogelijkheden, g��n uitleg over het ��n en ander.

Wat te doen?
Wat te controleren?

Ik ben vooral een hulpbehoevende pc gebruiker :-) ... met een beetje stapsgewijze uitleg volg ik dat verder zonder 'angst'!

Hoi,
welkom op Helpmij
om je goed te kunnen helpen moet je ff je besturingssysteem en de bitsversie opgeven en het serienr. (b.v. 1215sd).

Besturingssysteem = WINDOWS 7 / 64 bits?
Serienummer = dv6 - 2120ed

Laatst bewerkt door een moderator:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=4116080#N306
Driver- Toetsenbord, muis en invoerapparaten (HP Quick Launch Buttons).
Mogelijk als dit geen oplossing biedt moet je de audiodriver opnieuw installeren, wellicht is je probleem ontstaan na een update van Windows v.d. audiodriver die verkeerd is uitgevallen.
Neem aan dat je WinUpdate op auto staat, kijk eens bij de updategeschiedenis of er een update v.d. driver is geweest.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan