Touchpad defect? (Samsung SF510-S01)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ultimo13

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo,

Na een week correct functioneren werkt de touchpad van mn laptop niet meer.
Drivers geherinstalleerd, gerecoverd, zelfs andere windows versie geprobeerd.
Maar niks mocht baten.
Ook onder apparaatbeheer e.d. gekeken, en hij word niet meer herkent.

Dus ik nam aan dat dit een hardware fout was.
Ik heb dus mijn laptop open gemaakt, en de kabeltjes gecontroleerd, ik heb ze her aangesloten e.d. maar nee nog steeds niks.

Ik heb de laptop aangeschaft bij mijn eigen bedrijf, en weet uit ervaring dat als ik hem op stuur hij ongeveer 3 weken weg is, dit is voor mij niet mogelijk omdat ik hem elke dag nodig heb.(ik ben ook geen VOID sticker o.i.d. tegen gekomen, dus garantie zit er nog op)

Misschien een beetje een lang verhaal, maar na alles geprobeerd te hebben ben ik ten einde raad.

Mvg, Ultimo

Staat de touchpad niet per ongelijk uit?
Elke laptop heeft een sneltoets om de touchpad in en uit te schakelen.

Ik zag het er niet in je beschrijving tussen staan vandaar de vraag.

Hallo,

Nee stom dat ik het er niet bij gezet heb, maar dit is ook niet het geval.
Ik werk zelf part-time in een computerwinkel, en heb dus (ook al klinkt het wat egoïstisch)
wel wat kennis van zaken :p.

In ieder geval bedankt dat je me erop wees, en nogmaals de oproep of iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

ultimo

Als de touchpad in apparaatbeheer niet wordt gezien (dat gebeurt overigens óók @Mr_Fixit als hij uit staat ....), is de kans inderdaad groot dat hij kapot is.

Je kunt teruggaan naar een herstelpunt, voordat het probleem optrad.

Bij een garantieclaim wordt áltijd eerst verzocht om een recovery te draaien naar de 'fabriekstoestand' om er zeker van te zijn dat het niet 'iets anders' is, bijvoorbeeld een onbedoelde gebruikersinstelling, 'foute' software of iets dergelijks. Dus dat zou ik in elk geval doen.

Hai,

Ik heb al systeemsherstel geprobeerd, en ook al gerecovverd, zelfs mobo bekeken, maar niks mis mee.
Zal het in het touchpad zelf zitten?

Hoi,

Ja, ga daar maar van uit. Dat wordt dus 'garantiewerk'

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het advies, maar dat ben ik ook niet anders gewend hier.
Maar nu om eens wat ironie aan dit forum toe te voegen.
Na alles geprobeerd te hebben 2 weken lang.
-Resetten
-Laptop open schroeven
-Herstellen
-Herinstalleren drivers
-Herinstalleren windows

e.d.

Doet mijn touchpad het nu weer. (ik heb sinds opening topic, niks met de laptop gedaan)

nogmaals bedankt :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan