Touchpad is overgevoelig

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Hoi,

Ik heb een laptop van het merk MaxData. Als het touchpad maar net aantik, beschouwt ie dat al een dubbelklik. Ik kan echter nergens een optie vinden om dit uit te zetten. In het configuratiescherm zit geen apart icoontje hiervoor en ook de instel-opties van de muis bieden geen oplossing. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?

De instelling kan je vinden bij de eigenschappen van de muis.

Hier kan je de gevoeligheid van de touchpad instellen.

Zie bijlage

groetjes speedtouch

Bijlagen

• touchpad.jpg
    touchpad.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 222
Geplaatst door speedtouch
De instelling kan je vinden bij de eigenschappen van de muis.

Hier kan je de gevoeligheid van de touchpad instellen.

Zie bijlage

groetjes speedtouch
Wanneer die instellingen er niet staan zou je eens moeten proberen om de drivers voor het touchpad (windows heeft er zelf ook 1 standaard driver dacht ik) te installeren.

De groeten,
Mark

Geplaatst door rvdmaden
Hoi,

Ik heb een laptop van het merk MaxData. Als het touchpad maar net aantik, beschouwt ie dat al een dubbelklik. Ik kan echter nergens een optie vinden om dit uit te zetten. In het configuratiescherm zit geen apart icoontje hiervoor en ook de instel-opties van de muis bieden geen oplossing. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?

Hoi,

Wat je helaas niet helemaal in de hand hebt is dat (de werking) van je touchpad afhankelijk is van de luchtvochtigheid.
Droge lucht geeft een andere reactie dan vochtige lucht.
Ook lijkt het van invloed of je enigzins statisch geladen bent of niet.Handen wassen (kraan beet pakken) geeft wel eens verbetering (bij mij althans)

Grtzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan