Touchpad problemen op Compaq 610

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaTo89

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik flinke problemen met de touchpad van Synaptics op mijn Compaq laptop (610).
Hij werkte altijd prima, maar de laatste tijd heeft hij behoorlijke kuren.
Zo lijkt het erop alsof geregeld de twee muisknoppen worden omgewisseld. Het vreemde hieraan is dan echter dat de linkermuisknop
dan wel werkt als de rechter, en bij het klikken dus een extra menu opent, maar de rechtermuisknop dan helemaal niks lijkt te doen.

Daarnaast vertoont het touchpad ook vaak kuren, die samenhangen met bovengenoemd probleem. Zodra ik de cursor beweeg selecteert hij de heleboel, alsof ik de linkermuisknop erbij ingedrukt houd. Dit is echter niet zo.

Deze problemen zijn geheel willekeurig, verschijnen uit het niets en verdwijnen ook weer willekeurig. (Althans zo lijkt het!)
Het komt ook wel eens voor wanneer ik met een externe usb-muis werk. (Ik heb ook al eens gedacht dat de problemen begonnen toen ik deze usb-muis voor het eerst gebruikte, maar dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen)

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, van het opnieuw installeren van het stuurprogramma, tot het geheel opnieuw installeren van Vista.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is, ik hoop dat iemand mij wat adviezen kan geven!

Groet,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan