Touchpad + Toetsenbord!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter SO14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SO14

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2012
Hallo,

Ik loop sinds kort tegen een groot probleem aan:
Mijn toetsenbord en mijn muis van mijn laptop doen het niet meer.

- de softtouch bottons bovenaan (voor geluid enzo.) doen het ook niet.
- in veilige modus werken ze ook niet
- driver en dergelijke geprrobeerd maar niks
- batterij eruit en stroom eraf werkt ook niet.
- Met externe muis + toetsenbord werkt het

Het gaat om een HP Compaq 6910p Notebook met windows 7.

Hopenlijk is hier een oplossing voor.

Alvast bedankt!

Hallo. Proberen. Verwijder je draadloze USB ontvanger uit de USB-poort aan de achterkant van de computer. De draadloze USB-ontvanger loskoppelen. Wacht 10 seconden en steek de USB ontvanger terug in de poort. Druk de ontvanger zo ver mogelijk naar binnen. Wacht totdat het blauwe activiteitslampje achterop de USB-ontvanger gaat branden. Het activiteitslampje brandt enkele seconden nadat de draadloze ontvanger wordt aangesloten en gaat dan uit.

OPMERKING: Als het blauwe activiteitslampje niet gaat branden wanneer de USB-ontvanger in het slot wordt gestoken, ga dan verder naar de volgende stap. Houd nadat het activiteitslampje op de ontvanger uitgaat de blauwe knop Verbinden onderop het toetsenbord of de muis gedurende 10 seconden ingedrukt. Houd het ingedrukt totdat het activiteitslampje brandt. Laat de knop Aansluiten op de muis of het toetsenbord los wanneer u het blauwe activiteitslampje ziet. Het activiteitslampje blijft enkele seconden branden. Het toetsenbord of de muis is gesynchroniseerd met de computer als het blauwe activiteitslampje weer uit gaat.
Kan dat met de muis, daar zit ook ergens een actieve knop ergens onderin en een aan en uit schakelaartje.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je vraag even naar de laptop sectie geplaatst gaat nl om een notebook

Vreemd probleem....
Touchpad en de buttons bovenaan zitten allebei met een aparte flatcable aangesloten,nou gebeurd het wel eens dat zon kabeltje los gaat zitten maar niet tegelijk.

Heb je de laptop opengeschroefd gehad? Of heb je in de bios iets veranderd?

Bedankt voor de hulp,

Nee ik heb hem niet opengeschroefd of-wat-dan ook.
Ik deed hem aan en in een keer reageerde het niet meer...

Dus het heeft wel gewerkt maar ineens niet meer,dan zou ik het eerder in windows inztellingen zoeken dan in de hardware....

Hoe oud is die en heb je misschien nog garantie?

Hallo

Om eenvoudig/snel te weten of dit een software of hardware probleem is ...

Controleer of het toetsenboard nog werkt in de b.i.o.s. van deze p.c.

Meestal [F10] tijdens het opstarten.

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan