Touchpad werkt niet meer op mijn Asus laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbinski12

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een Asus laptop uit de X58LE series, en ik heb er een (klein) probleempje mee.
Sinds ong. een uur werkt mijn touchpad niet meer. Ik dacht in eerste instantie dat het aan natte vingers lag, maar nu doet 'ie het nog steeds niet.

De muisknoppen doen het ook niet, en in het inlogscherm doet zelfs mijn toetsenbord het niet (goede oude Veriface :)).

In de veilige modus is er geen verschil, en ik heb geen foutmeldingen in Apparaatbeheer.
Mijn computer draait Windows Vista Home Basic SP1.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Gr. Robin

Heb je misschien het touchpad disabled met een toets?
Misschien de touchpad driver opnieuw installeren.

De combi om het touchpad uit te schakelen is Fn+F9, normaal zie ik het op het scherm als ik die indruk, maar dat gebeurt niet meer, hoe vaak ik 'm ook indruk (er gebeurt sowieso niets als ik dat doe).

Driver re-installen wilde ik wel doen, maar ik kan het touchpad niet vinden in Apparaatbeheer :(.

Gr. Robin

Helaas, driver opnieuw installeren heeft tot nu toe geen effect gehad. Ik ga 'm nu opnieuw opstarten en na het eten kijken of 'ie het weer doet...

Nope, helaas... Hij doet het nog niet...
Is 'ie niet gewoon kapot gegaan doordat ik een vette vinger had ofzo...

Hier (http://support.asus.com/troubleshooting/troubleshooting.aspx?SLanguage=en-us) zeggen ze dat ik de BIOS op default moet zetten. Wat bedoelen ze daar precies mee? Ik weet wel wat de BIOS is en hoe ik in z'n setup moet komen, maar moet ik daar iets veranderen?

EDIT: laat maar, dat deel heeft geholpen, maar hij doet het nog steeds niet :( ik denk dat ik maar eens contact op ga nemen met Asus

Laatst bewerkt:
Oke dit is nu... een 4-dubbele post ofzo?

Maar in ieder geval, ik heb net de Asus customer service gebeld, en ze nemen contact met me op om mijn laptop op te halen voor reparatie.

Geen hulp meer nodig dus.. Probleem 'opgelost'.

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan