Touchpad werkt niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspertjeh

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo Helpmij-leden,

Eerste keer dat ik een erg computerprobleem heb.

Het begon zo:
Mijn laptop (lenovo 3000 n200), draait op Windows 7 Pro. Alles werkte helemaal super! Toen ik vandaag mijn laptop opstarte ontdekte ik dat mijn touchpad niet meer werkt! Wat ik heb geprobeerd:

- Bij apparaatbeheer drivers verwijdert en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Geen succes! :(
- Windows 7 opnieuw geinstalleerd. Geen succes!
- Touchpad werkt wel wanneer ik opstart met een usb-muis!
- Touchpad werkt wel wanneer ik mijn accu eruit haal en erop nieuw instop.
- Touchpad werkt wel wanneer ik eerst naar de bios ga tijdens het opstarten.
- Touchpad werkt wel in veilige modus.

Bij apparaatbeheer staat: apparaat start niet code 10

Deze oplossingen zijn maar voor 1x! Daarna moet ik de bovengenoemde handelingen weer opnieuw uitvoeren.
Rara, wie weet hoe ik mijn touchpad weer aan de gang krijg!

Heel veel dank,
Jasper :thumb:

Laatst bewerkt:
misschien zit er iets mis in de nieuwe driver software? Probeer eens te zoeken achter een vorige versie en kijk eens of die werkt...

Mvg Timothy

Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer...:o
Ik heb op internet gezocht naar de drivers; vanalles geprobeerd maar het wil niet lukken. Kan het niet zijn dat ik per ongeluk een knopje heb ingedrukt op mijn laptop? Want ik vind het heel erg raar wanneer ik in veilige modus opstart of naar de bios ga, dat ie het daarna wel weer doet!

Alvast bedankt.
Jasper :thumb:

Dat is ook mogelijk dat je met de combinatie "fn" + een andere toets vanboven op je keyboard hebt ingedrukt. Maar ik weet niet hoe je keyboard er uit ziet, zodus zou ik op zoek gaan naar ofwel een muis icoon, of een vierkantje met een vinger of dergelijk.

Mvg Timothy

Ik heb net even gekeken maar ik zie nergens een muis of touchpad icoontje...
Weet je misschien nog iets anders, want het begint héééél vervelend te worden. :(

Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan