Touchpad werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

settler11

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hallo,

Ik heb sinds dien een nieuwe instalatie met een Acer 5100 geinstaleerd omdat mijn vorige HDD kapot ging.. Nu zit er wel vista op de computer, maar niet echt de orginele vista cd (WEL Legaal) met gevolg van dien dat sommige dingen het nog niet doen zoals de touchpad. Ik heb zelf natuurlijk ook nog gekeken en hij staat niet geinstaleerd en ik heb geprobeerd om het ergens te downloaden. Geen reactie.

Mij helpen zou erg vriendelijk zijn

Welke Acer 5100 een Aspire? je kan het hier invullen en alle drivers downloaden die je nodig hebt:cool:

Ehh, niet de "echte" Vista CD, maar wel een legale?

Ik denk dat élke Vista CD een juiste en legale kan zijn. Het hangt er alleen maar vanaf wélke key je invoert. Ik vermoed derhalve dat je probleem weinig met Windows te maken heeft en alles met de juiste drivers voor de in de laptop zittende machine.

Tip: ga naar Acer en download álle voor jouw laptop beschikbare drivers.

Het is wel een Windows vista CDen ik heb de key code origineel nog aan mijn laptop zitten.
Het is gewoon dat de vista cd niet alle drivers heeft van deze laptop.
Ik heb een Aspire ja 5100 op zoek naar tochpad drivers.
eeeum, kunt u de link doorgeven? want met Tab en pijltjes is wel lastig..

Allemaal leuk en aardig, maar je schreef:

....met gevolg van dien dat sommige dingen het nog niet doen....

en dát heeft m.i. dus geen tierielier met de Windows CD te maken.

Maar goed.............. Klik

Allemaal leuk en aardig, maar je schreef:

....met gevolg van dien dat sommige dingen het nog niet doen....

en dát heeft m.i. dus geen tierielier met de Windows CD te maken.

Maar goed.............. Klik

Dat snap ik, maar het is een verkeerde vista cd, niet de originele. maar goed. Ik heb al 2 keer verschillende drivers die met het touchpad te maken heeft maar het doet het nog steeds niet.

Dat probeerde ik zojuist te schrijven: er bestaat géén verkeerde Vista CD. Je kan hooguit een andere versie van Vista (Home of Ultimate) hebben waardoor bepaalde futures niet beschikbaar zijn, maar dat heeft niets met beschikbare algemene drivers te maken.

Probeer dan maar eerst alle andere drivers te installeren

Sorry, met verkeerde bedoelde ik eigelijk een andere, mijn fout, Nou ik instaleer alle drivers en ik zie dan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan