Touchpad wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron rain

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hallo,

Ik heb een HP ProBook 4520S met Windows 7 erop. Omdat ik USB muis gebruikte zette ik de ''Lock'' aan op mijn synaptics aanwijs apparaat. Nu wou ik laatst weer met de laptop op schoot werken, maar nu krijg ik de Lock er niet meer af. Dit kan wel als ik bij het aanmeldscherm ben, maar zodra ik inlog gaat hij weer op lock, en krijg ik hem er niet af.

Geprobeerd:
In het aanmeldscherm de lock uitzetten en dan inloggen,
In het aanmeldscherm de lock aanzetten en dan inloggen,
Batterij er uithalen en er weer indoen,
Nieuwe drivers installeren.

Ik heb de nieuwste driver.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Derk

Laatst bewerkt:
Derk,

Ten eerste welk type hp touchpad heb je?
Zit er dvd drive in?

Windowsfaq

Ten eerste welk type hp touchpad heb je?
Enig idee wat een "touchpad" is? Gezien je antwoord vermoed ik van niet. De vraagsteller geeft toch in het eerste bericht aan welke laptop het betreft. (HP ProBook 4520S)

Als het nodig is:
In het apparaatbeheer staat: synaptics PS/2 Port TouchPad

Ja, er zit een DVD drive in mijn laptop, kan dat er mee te maken hebben?

Nu heb ik in het apparaatbeheer het hele apparaat uninstalled. daarna opnieuw opgestart en hij deed het. Daarna moest ik opnieuw opstarten om de installatie van de nieuwe driver te voltooien, en hij doet het weer niet...

Gefixed!

Ik werd er gek van dat er niks op het internet stond dus ben ik zelf nog effen gaan kijken. Eerst naar het configuratie scherm. Toen naar ''Muis'' en dan naan apparaat instellingen. daar stond de synaptics aanwijsapparaat uitgeschakeld. Effen op inschakelen klikken een klaar :D

Bedankt voor de moeite in ieder geval ;)

Derk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan