touchpad .

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans1956

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Ik wil heel graag de touchpad (want ik gebruik een externe muis.) uitschakelen maar krijg dit niet voor elkaar met het toetsenbord.

Hoi,

Heb even je vraag verplaatst naar de sectie laptop of aankoop hiervan aangezien het om een touchpad gaat en deze zit op een notebook;)

touchpad

Heb de driver geïnstalleerd maar kan er verder niets mee,of ik heb het niet goed gedaan.

Er zijn laptops van HP en Compaq waarmee je hem makkelijk kan uitschakelen.

Ik heb dit een keer per ongeluk gehad. Drivers verwijdert en hij deed het niet meer maar is niet aan te raden.
Ik heb een Acer.

Wat voor laptop heb je?

Laatst bewerkt:
asus

Hall ik heb een asus,kan met de symbolen op toetsbord niets beginnen.

Dat kan bij de meeste laptops als volgt:

Ga naar Start-Instellingen
In het blad "Instellingen" eerst even rechts-bovenin Weergeven op: instellen op Grote pictogrammen (want dat maakt het geheel wat overzichtelijker)
Klik dan op het icoontje "Muis". Dat geeft de eigenschappen van de muis met een aantal tabbladen.
Daar moet u dan de verschillende tab bladen bekijken of daar de optie "touch pad uitschakelen" of zo iets tussen zit.
Hier op mijn laptop zit dat onder het tabje "Touchpad-instellingen" en dan bij de optie "Intern aanwijsapparaat uitschakelen"kan een vinkje zetten en op OK drukken.
Maar dat kan dus bij elke laptop weer net iets anders gaan.

muis

Dat is juist het vreemde op mijn hele pc is niets te vinden over de touchpad.

Wat staat er in de handleiding van deze asus laptop over het touchpad?
Overigens, welke type/soort asus laptop is het?

Asus x70ij
handleiding ben ik kwijt,maar heb ik ook niets aan omdat er niets te vinden is in apparaatbeheer wat betrekking heeft op touchpad.

reactie

Heb de juiste driver binnengehaald en geinstalleerd,kan het ook zien in apparaatbeheer.Als ik vervolgens kijk in stuurprogramma maar daar staat hij reeds op uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan