Touchscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

popeye65

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey allemaal,
Ik vroeg mij af of jullie misschien weten wat ik bedoel :D, nu zag ik een plaatje van een behuizing waarbij in de 5,25 bay een touchscreen zat en daarop kon je, allemaal zooi op aflezen. hij komt eruit net als een dvd speler in een auto. En zo heb ik ook een cardreader gezien die er ook uitkomt als een dvd-speler,
Hopelijk weten jullie meer :D
Ltrz

Ben je soms een Bart banaan(zeer bekende casemodder) casemod tegengekomen?

Ik meen me te herinneren dat ik op het net een casemod met zoiets ben tegengekomen. Als ik me goed herinner heeft die persoon dat zelf gemaakt.(in/uitklap systeem)

Laatst bewerkt:
volgens mij was het een stacker 830 met lcd niet van bart banaan. zag er echt gaaf uit. dat als je op het knopje drukt dat hij eruit komt en dan omhoog gaat :D maarja moeten we het wel kunnen vinden he :confused:

Deze soms?
4718_63d6277b.jpg

Stacker 830 (mission2) van Farried

Farried, maker van de Stacker 830 (mission2) vond het wel lastig om alles op tijd klaar te krijgen voor het NKCM. je zit vrij krap in de tijd en je zit toch aan een deadline vast. Vandaar dat enkele van zijn plannen helaas niet klaar waren, ook had hij het druk met de voorkant van zijn case. Eerst stond er een bliksemschicht op, maar nu heeft hij het vervangen door een LCD scherm.

Wel indrukwekkend is dat hij twee radiatoren heeft verwerkt in de zijkant van zijn case. Veel versteviging was hier niet voor nodig, de scharnieren hielden het prima. "Alleen als ik de kast dicht doe moet de linkerfan boven weg, die krijgt anders ruzie met het waterblok van de videokaart", aldus Farried. Verschil in temperatuur is er eigenlijk niet, misschien een graad. Voor de mensen die denken dat deze mod voor de politie, brandweer en ambulance is gemaakt, die hebben het mis. 112 is de nick van zijn broertje en die heeft hij zelf ook gebruikt. Verdere projecten zullen ook 112 meekrijgen.
Bron:
http://www.techzine.nl/columns/27/1

Die touchscreen is breder dan een cd/dvd drive, dus past niet in elke kast.

heb het gezien ja. maar is er geen 5,25 scherm met hetzelfde principe? of z'n beeldscherm wat jij stuurde zijn die betaalbaar of weet je dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan