toxic-wow patch 2.4.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

peedy

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
5
hey folks,

ik speel net toxic-wow (ja, ik weet, is gehackte versie van WOW) maar nu staat er dat ik een nieuwe patch nodig heb, namelijk patch 2.4 of 2.4.1. alleen ik weet niet waar ik die kan downloaden...:shocked: kunnen jullie mij een link sturen waar ik hem eventueel kan downloaden???
 
euhm volgens mij is hij gewoon te downloaden vanaf het internet kijk eens bij google met wow patch 2.4.1


of kijk hier eens
 
Laatst bewerkt:
re:

:Dhartstikke bedankt, want ik kon op google namelijk die patchers 'echt' niet vinden...
trouwens, dit is een goeie site. fijn dat ik bij jullie terecht kon:p
 
eeh... nu heb ik de patch geïnstaleerd. nu weet ik niet hoe ik die patch installeer in mijn versie van wow.:confused:
 
eeh... nu heb ik de patch geïnstaleerd. nu weet ik niet hoe ik die patch installeer in mijn versie van wow.:confused:

Gewoon dubbelklikken op het bestandje en de instructies volgen en dan begint ie te installeren.:cool:
 
En anders dan doe je dubbelklik op wow.exe en dan logje in met geenidee met het wachtwoord geenidee en dan download hij de update en gaat hij die instaleren en als alle updates er zijn zegt hij vanzelf wel dat het account + wachtwoord niet bestaat
 
bedankt

bedankt maar ik had al hulp gekregen van een vriend. :p dus nu zit ik al weer een tijdje goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan