tpjcj verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

onyxia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
helaas ben ik er achter gekomen dat ik een trojan horse op mijn computer heb
na het tpjcj.exe bestand te googlen kon ik jammer genoeg niet iets in het nederlands vinden
eigenlijk is er nog heel weinig info over omdat dit nog een vrij nieuwe trojan is
ik krijg alleen programma's die het er afkunnen halen
nu is mijn probleem dat ik mijn pc alleen in windows-foutopsporings module op kan starten als ik iets anders probeer bv veiligen modules dan start hij vroolijk op nieuw op
nu is het ook nog zo dat als ik heb in de foutmodule heb ik er alleen mee kan werken als er geen internet kabel is aan gesloten
als dit wel het geval is loopt de pc vast na een seconde of 10
nu is mijn vraag hoe krijg ik dit programma er af mijn virus scanner ziet het programma niet als een horse dus met een scan geeft hij niks aan
ik zat zelf te denken om via mijn laptop adaware te branden en die dan op mijn pc te zetten alleen het probleem is ik kan niet op internet dus ik kan geen updates doen die er waarschijnlijk nodig zijn wil het programa het herkennen als een trojan
volgens mij moet er via de opstart cd van windows en dan repair/herstellen wel het een en ander te doen zijn ik hoop dat iemand hier me er vedder mee kan helpen
alvast bedankt greets saida

Ad-aware is geen Virusscanner

Download VipreRescue en zet het op een USB-stick

Maak op C:\ een nieuwe Map aan en download VipreRescue daar naar toe
Schakel je eigen Virusscanner uit
Navigeer naar de Map waar het tool staat
Dubbelklik VIPRERescue<cijfers>.exe
Antwoord op de vraag: : "Do you wish to extract the VIPRE Rescue Scanner to your computer?" met yes/Ja
Laat het Installatiepad (C:\VIPRERESCUE) staan
Unzip VIPRERescue >OK
Nu start de scan en type aan het eind tik in Exit
De gevonden Infecties zijn nu verwijderd
Zolang de scan loopt verder niets aan de PC doen,afhankelijk van wat op de PC staat kan dit enige uren duren

dank u wel arretje gaat het v/d week proberen en zal het hier laten horen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan