TPNG encoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Ik heb een snelle computer
Amd ahtlon xp 1800+
256 mb ddr
radeon 9000 pro 64 mb.
40 Gb 7200 rpm
20 GB 5400 rpm
Os XP PRO

Als ik TPNG encoder gebruik zo als nu is xp pro echt traag, als ik iets anders teglijk wil doen gaat gewoon niet, is daar wat aan te doen, dit bericht plaatsen duurde al erg erg lang :(

TNX:thumb:

Is geloof ik normaal dat andere dingen traag gaan. Je moet gewoon ook nix doen ondertussen.

Laatst bewerkt:
Wat denk je dat tpng wel niet van je systeem eist
het rekend een film voor je uit en dat kost veel sources
Je zal wel meer geheugen er in kunnen doen maar je procesor heeft het gewoon ff zwaar

Nee helpmij is de laaste paar dagen gewoon snel dus daar ligt het niet aan:) mmm jeetje heb ik een snelle pc normaal is ie erg super snel nou dus aan mijn computer heb ik ook niet veel.:D

Geplaatst door DENNIS90
Nee helpmij is de laaste paar dagen gewoon snel dus daar ligt het niet aan:) mmm jeetje heb ik een snelle pc normaal is ie erg super snel nou dus aan mijn computer heb ik ook niet veel.:D

Ik wil niet arrogant zijn ofzo, maar zo snel is je pc nu ook niet meer tegenwoordig.

Het is nu eenmaal zo dat je bij gebruik van een programma als TPNG encoder, nu eenmaal niet veel kan doen omdat je pc et te druk heeft met datgene.

Geplaatst door Muurhond

Ik wil niet arrogant zijn ofzo, maar zo snel is je pc nu ook niet meer tegenwoordig.
Het is nu eenmaal zo dat je bij gebruik van een programma als TPNG encoder, nu eenmaal niet veel kan doen omdat je pc et te druk heeft met datgene.

Dat de pc niet helemaal meer top of the bill is wil niet zeggen dat ie niet goed meer werkt voor tmpg.
heb zelf naast deze nog een P4 1,5 staan die nog steeds perfect films omzet hoor ;)
oke het duurt ietsje langer als op deze 2,8 maar oke.
maar met de 1,5 kan ik alles nog doen terwijl is aan het omzetten is alleen gamen hoef ik niet te proberen :p

maar om terug te komen op de vraag dat de pc iets trager wordt is normaal.
dat je helmaal niets meer kan is niet normaal.
nu kan het zo zijn dat een AMD iets anders met de berekening omgaat dan een Pentium en daardoor erg traag wordt.

wat al verschillende keren aangegeven is beter is de pc gewoon met rust te laten tijdens omzetten van een film het vraagt erg veel rekenkracht van de processor.

Tnx voor jullie antwoorden nou dan wacht ik rustig af, maar met mijn computer ben ik zeer tevreden, zonder TPNG encoder speel ik alles nieuwe games die ik heb gewoon erg snel, en voor rest is hij ook best wel snel.:thumb:

Mmm ik dacht dat amd altijd sneller was met coventeren van films dan pentium las ik ergens, mp3 coventeren naar wav of anders om dat gaat ook super snel.:eek:

Geplaatst door DENNIS90

Mmm ik dacht dat amd altijd sneller was met coventeren van films dan pentium las ik ergens, mp3 coventeren naar wav of anders om dat gaat ook super snel.:eek:

Dat werd vroeger vaak beweerd ja. Mp3's omzetten naar bijv. wav vergt lang niet zoveel rekenkracht als het omzetten van een films.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan