Beste Tgokhan91,
Bedankt voor je uitgebreide uitleg,
zelf heb ik op jou advies een en ander gedaan.
- PC scannen zonder internet kabel (met Bullguard) een aantal fouten gevonden (zie bijlage)
- Ccleaner aangeschaft en een scan gedaan
- test computer opnieuw opstarten, dit was gisteren een snelle internet verbinding, deze morgen weeral m��r tijd nodig.
- Snan gedaan met Advanced System optimizer (vele fouten, zie bijlage) moet dit programma kopen om op te kuisen.
Zelf ben ik er geen deskundige in en apprecieer je waardevolle tips.
Mijn volgende vraag zou kunnen zijn welke programmas moet men installeren voor een vlotte werking
(Antivirus, registercleaner, ......)
Alvast bedankt !
Graag gedaan
ASO is niet echte juiste programma. Je had beter TuneUp kunnen gebruiken. Vindt meer problemen en die programma kan je pc ook elke keer wat versnellen.
Ik zelf gebruik het Memory Optimizer van ASO alleen.. Kan ik constant zien hoeveel geheugen ik nog over heb, ik vindt zelf prettig werken

Alleen Je moet wel oppassen met dat ge�nfecteerde bestanden, Want die bestanden zijn juist nodig om je pc goed te laten werken.. Niet verwijderen ,alleen in Quantine plaatsen. Dan zal je pc gewoon werken en de virus is dan eruit gehaald.
Je bent er achter gekomen dat je drivers al te oud zijn en moet worden ge�pdate , je kan Windows Update gebruiken of handmatig alles downloaden of je kan progamma's zoals Driver Genius Pro gebruiken, Die download en update je drivers automatisch, en installeert het wanneer je het zelf wilt.
Kijk, je hebt er geen drol aan als je een Virus scanner hebt die heel snel scant en de helft achter laat.
En gebruik als virusscanner geen gratis troep.
Heb je wat voor over, het kost wat maar dan heb je ook een goede scanner.
Norton Internet Security is firewall en antivirus is een goede advies voor je, En het scannen gaat elke keer sneller . Maar niet gratis.
Microsoft Security Essantails is een goede scanner en firewall maar niet sneller dan NIS, maar wel gratis.
Bitdefender is ook een goede scanner en firewall , ook deze scanner is redelijk sneller, ene keer is hij sneller dan NIS, andere keer niet ,,hangt van je pc af. Niet gratis
Adware Total Security is nog steeds een erg goede programma tegen Mallware Adware Trojan etc. Niet gratis
Voor register fouten etc. gebruik TuneUp Utilites en is ook wel redelijk snel, hangt van je pc af.
Ccleaner is goede programma alleen is niet uitgebreid, je mist wel veel dingen. dus raad ik je aan om TuneUP Utilites te gebruiken.
Software die ik aan raad kan je ook wel downloaden van nieuwsgroepen lokaal of torrent etc, Maar is wel op eigen risico , persoonlijk raad ik je dat af. Gehackte software/gratis software is niet te vertrouwen, want de beveiliging zal niet goed zijn. in 9 van de 10 gevallen krijg je toch weer troep binnen. Alleen uitzondering is Microsoft Security Essantails die programma werkt zoals die hoort te werken.
En wat je ook doet, ga niet 2 firewall's of 2 antivirus programma's gebruiken. Wordt je pc heel traag en verzwak je de beveiliging.
Buiten dat , programma gaat niet goed werken. Registerfouten etc , missende bestanden kan voorkomen.
Probeer elke tip die ik je heb gegeven ,hiervoor. Alleen zo kom je er achter wat de probleem is.
het kost wat tijd, kan frustrerend zijn ben met je eens maar alleen zo los je het probleem op.
Succes !