Traag beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Als ik een poosje op een site heb gezeten en ik klik hem weg dan gaat mijn beeld van af boven heel zachtjes rollend naar beneden gewoon in een keer weg klikken gaat niet het is heel erg als ik een tijdje met Paint Shop Pro heb gewerkt.
Waar zou dat evt aan kunnen liggen
Ik heb gescant op virussen maar alles was schoon.

Met vriendelijke groet
Anita

Fijn dat je met me mee wilt denken nu je het over geheugen heb ik zie vaak een geel tekentje dat ik geheugen tekort heb ik weet niet of dit hier iets mee te maken heb want ik ben maar een leek op pc gebied.
Ik heb een printscreen gemaakt voor wat je vroeg ik hoop dat je dit bedoelde.

Groetjes Anita

Bijlagen

• printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    57,1 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door Anita7
Fijn dat je met me mee wilt denken nu je het over geheugen heb ik zie vaak een geel tekentje dat ik geheugen tekort heb ik weet niet of dit hier iets mee te maken heb want ik ben maar een leek op pc gebied.
Ik heb een printscreen gemaakt voor wat je vroeg ik hoop dat je dit bedoelde.

Groetjes Anita
Dat is je virtueel geheugen.
Wat is virtueel geheugen?
In moderne besturingssystemen als Windows kan er meer geheugen worden gebruikt dan er werkelijk fysiek aanwezig is. Dit wordt het virtuele geheugen genoemd. Die delen van een programma waarvoor op een gegeven moment geen ruimte is in het geheugen, worden tijdelijk in de zogenaamde 'swapfile' op de harde schijf opgeslagen.
Je geheugen is idd niet veel (192mb ram). Windows XP wordt aangeraden 512 en minimaal 256 om hem goed te laten lopen. Hij loopt ook wel op 128mb maar hij is blijft altijd traag.

Nog een paar tips:
- Defragmenteren; Start » (Alle) Programma's » Bureau-accessoires » Systeemwerkset » Schijfdefragmentatie
- Spyware; Scan je pc is op spyware en adware op de website van het AntiSpywareOffensief staan goede links en uitleg wat het is en wat er tegen te doen is.

Laatst bewerkt:
Heel hartelijk bedankt voor uw tip ik zal zeker gebruik maken van deze link

Groetjes Anita

het kan ook aan je videokaart liggen als die niet goed is geinstaleerd je moet hem ook up to date houden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan