• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Traag bestand en allerlei foutmeldingen sinds overgang naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd33

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2013
Berichten
51
Goedemiddag,

Ik krijg verschillende foutmeldingen in dit bestand

Het bestand is gedeeld, maar excel geeft aan dat er personen in het bestand zitten die het bestand helemaal niet hebben geopend
Bij het opslaan krijg je vaak een foutmelding dat het bestand gereserveerd is door een andere gebruiker.

Verder zou ik graag alle VBA koppelingen verwijderen en vervangen door de VBA code refresh all.

Kan iemand mij helpen ?

gr.
Sjoerd

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DWPZ4CDVPEQK.xlsm
 
Excel bestanden delen vraagt om moeilijkheden.
Iedereen krijgt er vroeg of laat problemen mee.
Voor jou is die tijd dus nu aangebroken.
Excel is niet geschikt voor het delen van bestanden.
Zeker als je ook nog macro's hebt lopen.

Als je een bestandje hier plaatst zorg dan wel dat alle beveiliging er af is
Zo kunnen we er niets mee.
 
Als ik het bestand open lijkt alles als soepel te lopen. jouw bestand is in xlsm formaat en er zijn koppelingen naar excel bestanden in het oude xls formaat naar

Urenregistratie Comm 2013 UITZEND.xls en
Urenregistratie Comm 2013 VAST.xls

kan er in die gekoppelde bestanden een probleem zitten? of in het feit dat de gekoppelde bestanden XLS zijn en jouw "werkbestand" in het nieuwere excel formaat XLSM?
 
Sorry, het wachtwoord is RMS.

De urenregistratie is inderdaad een xls bestand, maar volgens mij is dat niet het probleem.

Bij het opslaan en sluiten krijgen we alleen maar zandlopers. Dit hadden we niet in de excel 2003 versie. Ik heb ook de vert. zoeken koppeling verwijderd op alle dagen, maar helaas zonder succes
 
Waarom laat je niet alle mensen gegevens invullen in hun 'eigen' werkboek ?
Gegevens daaruit kunnen eenvoudig gesynchroniseerd worden met een afzonderlijk overzichtswerkboek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan