• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

traag bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het even geprobeerd een zie geen enkel probleem qua snelheid.
Open je hem vanaf een locale schijf of over het netwerk?
Kijk eens of je de Office File Validation addin geïnstalleerd hebt staan in Windows.
Als dat zo is, verwijder deze dan.

1. Afbeeldingen (logo) comprimeren (vinkje weghalen bij alleen deze afbeelding),
2. opslaan als, .xls
3 terug converteren naar .xlsm (via menu Bestand > Info > converteren ) en weer opslaan
Dan blijft er 0,5 mb over.
Groeten Leo

(Zag overigens ook hier geen snelheidsprobleem en 3 mb is nu ook weer niet zo groot)

Laatst bewerkt:
Het lukt me zo niet Leo, ik kan de dingen die jij omschrijft ook niet vinden. Gebruik jij ook excel 2007?

Ik open de bestanden inderdaad op een server en die lijkt erg traag te zijn, thuis is het geen probleem.

Ik open de bestanden inderdaad op een server en die lijkt erg traag te zijn, thuis is het geen probleem

Dan lijkt het me duidelijk. Ligt niet aan document maar aan verbinding met server. Maar dan zou ik ook problemen met andere files op diezelfde server verwachten.

Ron

#2 al bekeken en evt. uitgevoerd?

Is alweer een tijdje geleden maar ik heb het wat druk gehad. Het lukt me in elk geval niet om dit probleem op te lossen. Misschien iemand nog iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan