traag draadloos internet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter rosie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Ik ben in bezit van een kpn experiabox en heb er draadloos een laptop aanhangen met daarin een Sweex Wireless LAN PC Card 11g kaartje.Overdracht gaat zo langzaam dat ie soms de helft van een pagina download.Ook al staat de laptop een meter van mijn experia box vandaan ,wordt het er niet beter op.Heb ik een te goedkoop kaartje gekocht ???:confused:Welke is wel goed prijs /kwaliteit verhouding?

Ik ben in bezit van een kpn experiabox en heb er draadloos een laptop aanhangen met daarin een Sweex Wireless LAN PC Card 11g kaartje.Overdracht gaat zo langzaam dat ie soms de helft van een pagina download.Ook al staat de laptop een meter van mijn experia box vandaan ,wordt het er niet beter op.Heb ik een te goedkoop kaartje gekocht ???:confused:Welke is wel goed prijs /kwaliteit verhouding?

Oeps:o je hebt het verkeerde gekocht
Sweex is een "TROEP"merk zo heb je er meer Trust enzzz ennzzz enzzz
Koop een nieuwe of probeer em omteruilen met een andere

Ja,ben ik ook achter.Je mag mij zeker niet zeggen welke wel goed is??Of gewoon een iets duurdere kopen?:o

Oeps:o je hebt het verkeerde gekocht
Sweex is een "TROEP"merk zo heb je er meer Trust enzzz ennzzz enzzz
Koop een nieuwe of probeer em omteruilen met een andere

Dat is jouw mening.
Ik ken genoeg mensen die goed werkende sweex apparatuur hebben.

Nee, dat was niet mijn mening :) dat was een feit :)

Laten we het hier op houden.
Als jij wil gaan rondbazuinen dat bepaalde apparatuur volgens jou troep zou zijn, dan mag je daar goed onderbouwde onderzoeken bij gaan leveren.
Want iedereen kan zo wel zeggen dat iets troep zou zijn.

ik breng hier de Feiten ! :)
Sweex is gewoon troep klaar uit
verder kijk ik niet meer naar je post's en gefeliciteerd met je mensen die sweex goed vinden !

Jongens ,geen ruzie.Er zit geen draadloze kaart in mijn Packard bell E6260.Ik overweeg om een duurdere(misschien betere kaart)aan teschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan