Traag internet (alleen upload ?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeuwenhart

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
De laatste paar dagen is mijn internet een stuk trager. Het lijkt alsof ik dit probleem alleen 'savonds heb. Ik zal het probleem beschrijven aan de hand van een paar voorbeelden:

Als ik op Teamspeak zit hoor ik de anderen daar wel gewoon normaal praten, maar horen ze mij schokken (er vallen stukken uit m'n zinnen weg).

Als ik een game doe op internet zie ik wel wat anderen doen (in normale snelheid), maar wat ik zelf doe gaat niet helemaal van harte (dus vandaar dat ik dacht dat de downloadsnelheid wel oké was maar de uploadsnelheid niet).

Als ik op internet zit laadt alles vrij (lees: ontiegelijk) langzaam (dus misschien zijn toch zowel down- als uploadsnelheid te laag).

Mijn provider is @Home. Ik heb een draadloze router. Zoals ik al zei doet het probleem zich pas voor sinds een paar dagen, dus dan ligt het (volgens mij) vast niet aan verkeerd functionerende software.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hieraan kan doen, of kan ik misschien het beste @Home om hulp vragen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Je kan es een snelheidstestI (upload/download) doen op Speedtest.nl,
Heb je Limewire nog draaien? of een Antivirus/internetsecurity wat aan het updaten is?
Andere P2P software misschien?
Updates van Windows wellicht ....

Download lag op 450, upload op slechts 5 kb/s waar die normaal 700 tot 1300 en 80 tot 130 is..

Niets aanstaan qua updates nee, geen p2p, niets :( zal wel gewoon aan @home liggen dan toch?

tsja, je zou es contact kunnen nemen met de storingsdienst/klantenservice

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan