traag internet na upgrade van windows ME naar windows2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

BESTWELL

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Ik heb pas windows 2000 NL Pro geinstalleerd ...
Waarom : omdat mijn oude vertrouwde windows ME geen bestanden aankon van groter dan 4 Gigabyte, en ik dus geen dvd'tjes kon verwerken.

Nu heb ik Windows 2000 geinstalleerd (geupgrade)....
Op een paar kleinigheidjes na (printer enzo doet het nog niet) is het wel in orde, alleen mijn internet is nu hartstikke traag....
Op nieuwsgroepen haalde ik met windows ME 100 kb/s
en nu ben ik blij als ie de 10 haalt.... Ook internetpagina's openen een stuk trager....

Waar zou dit aan kunnen liggen ???????????

Alvast bedankt voor het antwoorden

Mag ik vragen waarom je WinME geupgrade hebt naar Win2000 en niet een schone installatie?
Een schone installatie zal beter draaien.

Is je hardeschijf nu als NTFS ingedeeld, anders kun je nog geen bestanden groter dan 4GB aan.:confused:

Heb je Service pack 4 geinstalleerd?

Ik heb geupgrade omdat ik niet genoeg dvd'tjes/schijfruimte had om mijn gegevens te back-uppen.... En omdat ik eerst wilde testen of DVD's branden wel werkt met windows 2000

DVD's branden lukt in ieder geval nu wel, onder windows 2000....

Mijn C-schijf is nu als NTFS ingedeeld, mijn D-schijf staat nog op FAT32.
Voor de rest ben ik naar Windows update gegaan en alle beschikbare updates gedownload en geinstalleerd.

Ik had misschien inderdaad beter een schone installatie kunnen nemen, maar heeft dit invloed op de internetsnelheid ??

zojuist schone installatie uitgevoed van windows 2000....
Ik heb waarschijnlijk wat verkeerd gedaan want nu start ie op vanaf mijn D-schijf ipv mijn C-schijf, maar de internetsnelheid is weer als voorheen....

Probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan