traag internet nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne1990

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hoi allemaal,
Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe Toshiba laptop. Mijn probleem is dat het laden van internet sites erg lang duurt. Het gekke is dat af en toe (vaak als ik mijn laptop net aanzet) mijn internet wel gewoon snel is. Na een aantal minuten wordt het internet opeens erg traag. Youtube filmpjes kan ik dan niet meer kijken, hij laadt websites met veel afbeeldingen erg langzaam. De signaalsterkte van het internet is wel gewoon goed. Bij mijn vorige computer heb ik hier nooit last van gehad. Ik heb een scan laten uitvoeren en daar komt uit dat ik 97 registerfouten heb. Ik heb geen verstand van computers en ik heb geen idee hoe ik binnen 3 dagen aan zoveel register fouten ben gekomen. ( volgensmij heb ik niks bijzonders gedaan) Kan iemand mij helpen?
Groetjes Anne

Welke windows versie heb je?
Heb je er al iets op geïnstalleerd na de aankoop?
Met welk programma heb je de registerfouten op gespoord?

Ik heb windows 7 home premium
Vuze en utorrent heb ik geïnstalleerd.
Ik had er een Mcaffee voor 30 dagen gratis erop. Omdat ik deze niet geïnstalleerd kreeg heb ik Norton erop gezet. Norton moest Mcaffee eerst deinstalleren omdat Norton anders niet zou werken. Misschien kan het hier aan liggen?
Uniblue Registerybooster gebruikt

- draait utorrent of vuze op de achtergrond?
- vanaf welke site heb je Uniblue Registerybooster gedownload
- heb je dit programma de regsitry al laten opschonen?

Ik heb de computer opnieuw geinstalleerd om van de registerfouten af te komen. Het heeft niks geholpen, het internet is wordt na een tijdje nog steeds erg traag. Het komt dus waarschijnlijk door iets anders. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Welke virusscanner staat er nu op?
En welke software heb je er al op geïnstalleerd?

Het zou fijn zijn als je met ons de oplossing deelt.
Mooi dat het opgelost is.

Ik ben ermee terug gegaan naar it's, daar hebben ze een paar software updates geïnstalleerd en nu doet hij het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan