SpYrO DrAgOn
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2008
Ik heb een Sitecom WL-160(firmware 1.67) router met daarop aangesloten: 2 draadloze laptops, 1 bedrade dockingstation, 1 kiss hdrecorder en 1 bedrade desktop. Deze desktop heeft, als deze aangesloten is via de router, problemen met het laden van internet sites en downloaden van bv updates of nieuwe software. Bij het downloaden blijf hij op een bepaald percentage hangen, of doet hij soms 30 min over een bestand van 5mb.
Heb de firewal en internet instellingen al vergeleken met mijn laptop, maar kan niets vinden.
Als de desktop rechtstreeks op mijn casema motorola modem is aangesloten werkt het downloaden etc wel. :shocked:
De pc is opnieuw geinstalleerd met XP sp2 en ie7. Ook via het netwerk kan ik vanaf andere laptops de desktop wel benaderen maar andersom niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb de firewal en internet instellingen al vergeleken met mijn laptop, maar kan niets vinden.
Als de desktop rechtstreeks op mijn casema motorola modem is aangesloten werkt het downloaden etc wel. :shocked:
De pc is opnieuw geinstalleerd met XP sp2 en ie7. Ook via het netwerk kan ik vanaf andere laptops de desktop wel benaderen maar andersom niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?