traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

farmen tiep

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
11
Ik heb sinds kort last met internet
Als ik het open doe of een pagina uit mijn favorieten opvraag ,gaan de eerste twee blokjes heel traag en dan is het ineens klaar dan gaat alles wel op normale snelheid,zelfs als ik dan op die site bepaalde andere paginas bezoek geen probleem,ga ik echter weer naar een compleet nieuwe site is het weer van da
al een paar keer mijn instellingen nagekeken en de fire will bekeken maar zie hier voorlopig geen probleem

ik heb xp home met inetnet explorer 6 en nis 2006


dus hier bij als iemand een goed idee heeft graag dan want wordt het stilaan een beetje beu
 
zet die NIS 2006 eens uit, ik weet uit ervaring dat dat progie nogal irritant bezig is met het 'beveiligen' van je surf gedrag maar veelal ligt veilig surfen toch echt aan de gebruiker en zijn er genoeg betere alternatieven :)

Zet um maar eens uit, zal je internet zekers sneller van worden.
 
Moet ieder voor zich zelf weten maar de beveiliging zou ik nooit uitzetten. Al eens gecheckt op spyware?
 
nee tuurlijk moet je het niet constant uitzetten het is alleen even om te testen dan weet je tenminste wat. rechtermuisknop op nis in je taakbalk dan uitschakelen en dan kan je iets van 5 mins kiezen na de 5 mins gaat hij auto weer aan.

Greetz
Easy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan