traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magmanius

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Berichten
12
Hallo,

Sinds een week heb ik last van heel traag internet. Ik heb een 20MB versatel abbonnement.

Ik weet niet of het aan versatel ligt of ergens anders aan want voetbal kijken via versatel gaat perfect.

Mijn internet is dus erg traag geworden en heel vaak krijg ik de melding als ik een pagina open dat de server niet gevonden kan worden. Nu heb ik dat ook met msn en icq. Deze vallen de halve tijd uit en krijg vaak als melding van zowel icq als msn dat de host niet gevonden kan worden. Soms als ik het opnieuw probeer krijg ik de melding dat ik mn internet verbinding na moet kijken maar die is altijd verbonden. Of de service is niet bereikbaar, deze melding krijg ik ook vaker. Ik heb al het hele forum doorzocht maar ik kan het antwoord nergens vinden. Heb ccleaner al gerund, systeemcontrole gedaan, defragmentatie, anti-virus, spybot, ad-aware en cw shredder er al over heen laten lopen maar het probleem blijft bestaan.

Wie o wie kan mij helpen?
 
Probeer eens een modem/router reset.
Dat kan al zeker problemen voor een groot gedeelte oplossen.
 
Even 10 sec. de spanning (stroom) eraf en daarna gaat hij zichzelf opnieuw instellen net als een PC.
 
Ik heb mn modem gereset maar alle problemen blijven bestaan. Internet traag en icq en msn vallen steeds uit. Bij icq staat steeds dat ik mn verbinding na moet kijken en bij msn de foutmelding 80048820. Daar kom ik ook niet vanaf wat ik ook doe wat er allemaal op het forum staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan