Traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

burito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Beste helpmij forum lezers De laatste tijd lijkt het wel alsof het internet steeds langzamer begint te worden weet iemand hier een oplossing om het internet te versnellen?? Ik maak gebruik van een kpn router en onze providers is adsl als iemand een mogelijkheid vind om mijn internet te versnellen Laat het me A.U.B. weten Alvast bedankt:thumb:

Ik denk dat je toch wat uitgebreider informatie zal moeten geven. Wanneer is het begonnen? Wat heb je toen gedaan? Iets geïnstalleerd? Hardware veranderd? Hoe ben je aangesloten? Via LAN of draadloos? Is alleen je internet langzaam of ook je netwerk (als je dat hebt)? Als je bij netwerkverbindingen kijkt, wat is dan de verbindingssnelheid? Denk ook aan hardware, is er iemand onder de grond o.i.d. geweest die een kabel geraakt kan hebben? Ruim je je schijf wel eens op met CCleaner of iets dergelijks?
In ieder geval, heel veel vragen...

Groetjes

Je zou kunnen proberen om je tijdelijke bestanden van Internet Explorer te verwijderen door in Internet explorer naar extra, en Internet-Opties te gaan en daar Cookies verwijden en Tijdelijke bestanden verwijderen. Dan merk je al een heel verschil. Als er iemand op het internet aan het downloaden is dan is dit logisch.

Het verwijderen van tijdelijke bestanden (en al helemaal cookies en geschiedenis) heeft -geen- effect op de effectieve downloadsnelheid.

sorry dat ik nu heeel laat reageer maar ik heb het al gevonden hoor het bleek gewoon dat mn router niet goed ingesteld was Vraag is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan