traag laden van internet pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeij

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2004
Ik gebruik internet explores als browseren, windows xp, de home versie . Ik heb er 3 accounts op draaien. Bij mijn account laden de internetpagina's bijzonder traag( 2 minuten eer de volgende pagina geladen is)
De andere 2 accounts lopen als een trein.
Mijn virusscanner (norman) meldt geen virussen. De beveiliging staat op normaal.... ik schoon regelmatig allerlei bestanden op etc..
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn.
Simon de Meij

Ook al gescand met AdAware en Spybot Search & Destroy ?

traag laden internetpagina's

Zeker, ik heb adware geprobeerd, enkele bestanden in quarantine gedaan en daarna verwijdert. En...ik bewonder xp ook, maar...wat bedoel je met de handleiding lezen, welk gedeelte?

Welkom op Helpmij!

Geplaatst door demeij
Zeker, ik heb adware geprobeerd, enkele bestanden in quarantine gedaan en daarna verwijdert. En...ik bewonder xp ook, maar...wat bedoel je met de handleiding lezen, welk gedeelte?

Dat laatste slaat op zijn handtekening:D Is gewoon een stukje dat bij ieder bericht meekomt. Net als dat jij "simon de meij" in je handtekening hebt staan.
Slaat niet op jouw vraag.;)

Je kunt ook nog een hijackthis log plaatsen in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949 Hoe dat moet staat in het eerste bericht beschreven.

Misschien dat de experts er nog dingen uithalen die je internet vertragen.

Laatst bewerkt:
hoi

Heb je niet per ongeluk op jouw acount een zwaarde beveiliging draaien via Norton internetsecurty of Nav virus scanner of dat soort prgjes?

Mischien staan jouw netwerk instellingen van het modem of netwerk kaart wel net even anders.

grtjs jjw

nee, ik heb 't even nagekeken en de instellingen zijn hetzelfde op elke account
Simon

Er moest inderdaad heel wat gefixed worden.

Mooi dat het opgelost is.

Best is om vanaf nu regelmatig een spywarescan uit te voeren, dan blijft je pc schoon en snel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan