traag,maar 1gb werkgeheugen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter basb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

basb

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2005
hallo,

ik heb een laptop redelijk nieuw 1,4ghz en 1gb geheugen.

maar toch starten de programma's echt enorm traag op en afsluiten (ook van msn scherm etc) ook zo traag, alsof het even bevroren word en ik dan weer verder kan.

ook als ik muziek afspeel hapert dit enorm, terwijl ik dit nooit had, kon alles tegelijk doen maar nu niet meer. heeft iemand een idee waar die door komt?

heb overigens ook al mijn spyware en addware etc. verwijderen en gecleaned.

help! :(

ik hoop dat iemand een oplossing heeft!

groet,

Bas

ja gedaan, alles is up to date, onlangs nog van acer site alles gedownload, alles werkt ook maar ergens loopt het toch niet lekker.

snap er weinig van want als het op gestart is, is het wel snel. virus scan ook gedaan, zal em gelijk nog ff aan zetten

een hjack this log je geplaatst bij aso.
Want sommige spyware word niet herkent door progs zoals ad aware.
Van ad aware is zelfs bekent dat ze waarschijnlijk geld hebben gekregen om een bepaalde spyware niet meer te dedecteren.

ja ik heb al hijack gedaan, ging al stuk sneller, maar geluid blijft raar doen en de programma's ook... :rolleyes:

herinstall meschien eens acer heeft toch zo een handige cd erbij.
En je zegt dat de pc nieuw is dus heb je nog niet veel persoonlijke files erop staan

nou redelijk nieuw.. staat zo'n 21 gb aan spullen op... :D
heb me herstel punten ook al geprobeerd maar dat maakt ook niets uit...

Met welke muziekplayer speel je je muziek af dan?

Instaleer dat programma dan eens opnieuw.

met windows media player, heb ik al gedaan ook alle codecs en updates, maar het is niet alleen met mij muziek... met alle startende en afsluitende programma´s hapert het als een gekkk

Hoi,

Ja heel raar probleem.
- Winkel bellen voor het probleem
- Opnieuw instaleren. En dan natuurlijk als je de tijd hebt even alle belangrijke data op een DVD zetten of iets anders.

hmm dat kan ook nog.. ik ga acer wel is ff bellen als er oplossing is post ik et wel ff! thnx so far

het probleem is meestal dat acer geen garantie geeft op software, als ze van dit probleem horen zullen ze je direct vragen of er virussjes opstaan ofzow. En dan herinstalleren met de cd. Omdat dit probleem eigenlijk naar mijn neus ook veel meer naar een software probleem ruikt.

start ie ook zo traag als ie aan de stroom hangt ... veel laptops draaien op 20% als ze op batterij werken ...

is je laptop trouwens met intel speedstep of amd powernow dan kan het zijn dat je extra software hiervoor moet installeren.
IK dacht er nu pas aan

waar kan ik zien of het speedstep op powernow is? :confused:

ja met of zonder stroom maakt niet uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan