traag of niet starten van weppagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

theoldman

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Berichten
6
Hallo,
Ik heb een upgrade gedaan van windows XP naar windows 7 ( home premium) Maar nu heb ik een probleem met het laden van sommige webpagina's . Het duurt heel lang voor de pagina is geladen (de statusbalk geeft aan dat deze wacht op de weppagina) en als deze dan is geladen heb ik er vaak geen afbeeldingen bij. Op de statusbalk wordt wel aagegeven dat er afbeeldingen worden gedownload en ook dat gaat zeer traag Ik heb alle instellingen nagekeken maar deze lijken goed te staan Ik iinetnet via de KPN experia box draadloos met de Gigabit USB adapter 108 (gaf wat problemen met instaleren maar dit is opgelost) De meeste webpagina's werken wel goed . Onder Xp werkte alles perfect. Wat doe ik niet goed

Het is
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik had precies hetzelfde als jou ook een experia box en een USB maar dan van een andere merk
bij mij duurde het ook heel lang met de webpagina's te downloaden maar kreeg wel afbeeldingen
toen heb ik gevraagd aan iemand in een computerwinkel en die zij dat de signaal die de router naar de USB
moet [reken hier 5 meter] en je hebt er 3 muren tussen [zoals wij] dan word bij elke muur de afstand verdubbelt dus dit zou 40 meter bij ons zijn toen hebben ze gezegd via een LAN kabelverbinding weer te gaan werken, dit heb ik nu weer en geen problemen meer;)
 
Hoi,

Maar met xp had hij er geen last van en de afstand zal wel het zelfde gebleven zijn;)
En dat van de muur afstand verdubbelen lijkt mij wat overdreven het zal minder worden
 
Laatst bewerkt:
hallo sander
Ik zit opminder dan 5 meter en er ziit1 muur(tje) tussen .
Maar ik kan het natuurlijk wel proberen
vast bedankt
 
Hoi,

Probeer het eens met firefox kijk eens of er verschil tussen zit.
 
Hoi,

Wat maakt niet uit de muur weg of firefox gebruiken?
 
de afstand tussen de computer en de experia box is niet verandert nadat ik windows 7 heb geinstaleerd en de ontvangst was bijna 100 % dit is nu iets minder , dus de muur die ertussen staat zal hier volgens mij geen belemering vormen.
Met Firefox werkt het ook niet helaas
Ik ga vanavond weer verder zoeken
iedereen bedankt voor de hulp
 
Hoi,


Nee dat van de muur dat had ik wel gedacht jammer dat firefox ook slecht is.
 
LAN verhelpt het probleem ook niet altijd :confused:

ik had draadloos best snel internet toen ben ik naar LAN gegaan omdat ik geen verbinding meer had en mijn internet is traag geworden, IE8 en Firefox soms laden ze hem allebij niet ik heb geregeld dat ik een half uur niet op helpmij kan komen omdat hij nie laadt

mvg, wouter
 
even bijpraten

Het is alweer 14 dagen geleden dat ik mijn vraag stelde over het traag inladen van sommige webpagina's
Het probleem is nog niet opgelost, maar als ik de webpagina's via mijn postvak open (nieuwsbrief van de webside) dan werkt deze soms wel zoals het hoord. Ik kan op andere links klikken en het werkt gewoon . Maar na een korte tijd gaat het dan toch weer mis als ik weer op een willekeurige link klik en gaat het weer heel traag.
Omdat ik met XP geen problemen heb met trage websides ga ik binnenkort een dualbootsysteem maken zodat ik voor dit probleem kan overschakelen van Win7 naar XP . Ik geef toe dat dit een omslachtige methode is maar als het werkt who cares .
Probleem opgelost ??
 
Heb je in je logboeken gekeken naar eventuele foutmeldingen?
Lukt pingen naar de sites die problemen geven wel?
Probeer het eens met een ander profiel (ik weet dat het vreemd klinkt maar computers zijn in combinatie met windows rare wezens).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan