traag opslaan van 1e bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janus

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
vraagje: ik sla vaak foto´s op van internet, rechtermuistoets, opslaan als en vervolgens de naam. Dit gaat al jaren goed, sinds enkele dagen het volgende probleem: als ik bij de eerste foto heb geklikt op opslaan als en vervolgens na de naam op oke, duurt het ongeveer een minuut tot het systeem weer beschikbaar is, bij alle volgende foto´s gaat het gewoon weer snel.

iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?

Heb je een netwerk connectie gehad op je PC?
Soms staat er in explorer nog een shortcut naar een ander PC die hij nu niet meer kan vinden.
Deze connecties staan onder de netwerk omgevingsicoon.
Je kan deze weer weghalen. Waar ze staan ben ik even vergeten. Ik heb het namelijk weleens op mijn werk. Thuis heb ik geen XP dus ik kan het niet nakijken.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb (al een tijd) een netwerk tussen mijn pc en die van m´n zoon, (Win XP ----> WIN Me). Inderdaad wel connecties (standaard in explorer) naar o.a. de C en de D schijf op zijn PC, maar dit is al tijden zo en nog nooit last gehad.
Ik heb verder gekeken bij de netwerk-omgeving maar ook niets afwijkends gevonden. Heb je nog verdere suggesties ?

Leeg je de map tijdelijke internet bestanden wel eens?

Jozo,
ik heb bij de geavanceerde instellingen in IE staan dat de tijdelijke bestanden weggegooid moeten worden.
Het vreemde is, ik had met systeemherstel alles teruggezet naar vorige week, en alles werkte probleemloos voor 1,5 dag, ik heb niets nieuws geinstalleerd en vanavond kreeg ik ineens weer hetzelfde probleem..... ik snap er nu niets meer van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan