traag opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

EagleHunter

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
166
Goed, ik weet dus niet waar ik met deze vraag naar toe moet, maar ik denk dat hij hier wel aardig op z'n plaats staat.

Het probleem is als volgt:
Voordat mijn computer helemaal is opgestart heb ik allang koffie laten overvliegen vanuit Brazillië.

Nadat mijn bureaublad volledig in zicht is, ratelt de machine nog eindeloos door.
De vraag is: hoe kan dit sneller?

Ik heb dit een heel lange tijd terug ook al eens gehad en heb toen een gelijksoortige vraag gesteld. Ik kan het antwoord niet weer terug vinden, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank,

Eagle
 
Laatst bewerkt:
Ga eens naar start, uitvoeren en typ daar in msconfig en druk op OK. Ga dan naar het tabblad opstarten en vink dan dingen uit die je niet nodig bent.

Om te controlleren wat je niet nodig bent kun je deze site http://www.sysinfo.org/startuplist.php raadplegen.

Ook kun je je harde schijf eens controlleren op spyware met bv adaware of spybot
 
Heerlijk, Helder Helpmij.nl!

Eerst oplossing nr. 1 geprobeerd. Helaas waren er geen overbodige opstart-items.

Nu ben ik er aan toe om oplossing nr. 2 te gaan proberen en na het lezen van de betreffende website denk ik dat ik er wel uitkom.

Mario, doe ze de groeten in de Meint Veningastraat en Jan D. ook bedankt!

Groeten,

Eagle!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan