traag opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
ik heb m'n pc geformateerd en nu start ie bij xp's welkomscherm heel langzaam op.Heb Win Xp pro. Eerst bleef ie niet zolang op het welkomsscherm hangen.
Wat kan het zijn?
'tKan geen spyware zijn want hij deed het net na de schone install.
Iets in de bios misschien?

Ik hoor het wel.

dank alvast

Welke interface heeft/hebben je harde schijf/schijven?
Sata/Raid? Heb je in dat geval met F6 in de Setup van XP de drivers voor je Sata/Raid schijven geinstalleerd?

Dank je!
Het zijn 2 ata schijven.Heb er gisteren een HD van 320 bij gehangen (op slave) en mijn master is een HD van 80 Gb.Ik wilde de HD van 320 splitsen met partition magix maar ze gaf aan dat de HD van 320 bad is dus ik kon 'm niet splitsen.Het is zeker geen skoezie schijf en volgens mij ook geen sata want ik heb een IDE western digital WD3200JB, 320 Gb gekocht op de computerbeurs.In mijn bios kan ik iets instellen namelijk ide of raid.Wat dat is weet ik niet precies.
Ik hoor het wel.

gr..

Het zijn 2 ata schijven.Heb er gisteren een HD van 320 bij gehangen (op slave) en mijn master is een HD van 80 Gb.In mijn bios kan ik iets instellen namelijk ide of raid.Wat dat is weet ik niet precies.
Mmm...als je deze site kijkt, schijnt de Western Digital WD3200JB in twee versies te zijn uitgebracht.
Heb je brede, platte bekabeling gebruikt met brede steker of is het een eenvoudige ronde kabel met simpele steker?
In het eerste geval is het een IDE-interface en moeten we voor de oplossing van je probleem op andere plekken zoeken.

Dank je!
Het is een 40pins platte kabel waaraan ik de schijf heb gekoppeld.Ze hebben 'm mij verkocht als IDE en ik denk ook wel dat dat zo is maar kan je dat niet zien in everest?
Zal 's effe checken.
Je hoort het nog wel.
In everest ziet ie'm als ata.
gr..

Laatst bewerkt:
Ik heb er trouwens ook 2 ram kaartjes ingedrukt. 2x 512mb.Misschien daarmee te maken?
't Zijn 2 dezelfde kaartjes.

gr..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan