Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BANDIT123 zei:Zo! dat is langzaam.
Als ik opstart ,drink ik eerst koffie en dan is ie klaar:thumb:
buffy zei:FireDaemon.exe hoort inderdaad bij een trojan-infectie, evenals het bestand msagent.exe waar je eerder al een thread over opende (beide bestanden staan in een map die c:\windows\security heet, vermoed ik).
Heb je wel een antivirusprogramma op je pc staan?
Ik heb al gescand in veilige modus met Norton antivirus 2006 maar hij vond niks
de naam van firedeamon is FIREDEAMON.EXE-A178CA15.PF
En Hij Staat in de map:C:/Windows/prefetch
Kan dit kloppen?
EDIT: Fire Deamon draait op SYSTEM
EDIT: msagent.exe staat niet in de map WINDOWS
Dat kan wel kloppen, maar er is meer aan de hand dan dat. Niet alleen het prefetch-bestandje staat op je pc, de exe is immers effectief aanwezig. Anders zou die niet kunnen draaien.Freak46 zei:Ik heb al gescand in veilige modus met Norton antivirus 2006 maar hij vond niks
de naam van firedeamon is FIREDEAMON.EXE-A178CA15.PF
En Hij Staat in de map:C:/Windows/prefetch
Kan dit kloppen?
Alleen gister zij iemand wat over handmatig verwijderen maar C:/WINDOWS/Security bestaat niet :Sbuffy zei:Dat kan wel kloppen, maar er is meer aan de hand dan dat. Niet alleen het prefetch-bestandje staat op je pc, de exe is immers effectief aanwezig. Anders zou die niet kunnen draaien.
Gisteren gaf je aan dat dit was gevonden: C:\Windows\Security\msagent.exe
Ik ken die infectie, vaak hoort FireDaemon.exe daar ook bij.
Maar download en installeer Ewido nu even, zoals ik in mijn vorige post al aangaf, en laat dat programma in veilige modus scannen. Ewido is hier véél beter in dan Norton.
Geen Virussen allen wat coockies verder niks nu moet ik hem handmatig verwijderenbuffy zei:Gewon de gratis trialversie van Ewido downloaden, installeren en updaten.
Daarna in veilige modus opstarten en Ewido laten scannen.
Er wordt wel het een en ander gevonden, denk ik.![]()
Elisa zei:Pas daar mee op. Het is een proces van Windows maar ook een trojan. Lees hier.
Die service moet nog even uit het register: Start > Uitvoeren > sc delete servicenaam (zelf de juiste servicenaam even invullen, die kan ik hiervandaan natuurlijk niet zien). (Let op: de servicenaam is meestal anders dan de display name.)Freak46 zei:FireDeamon gaf een foutmelding tijdens het opstarten: Er is een fout opgetreden in FireDeamon.exe
Dat delete service naam werkt nietbuffy zei:Als het die trojan was, had Ewido het zondermeer gevonden.![]()
Die service moet nog even uit het register: Start > Uitvoeren > sc delete servicenaam (zelf de juiste servicenaam even invullen, die kan ik hiervandaan natuurlijk niet zien). (Let op: de servicenaam is meestal anders dan de display name.)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.