Traag starten OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo ,

Zonder enige aanwijsbare reden duurt het opstarten van OE iets meer dan 2 minuten .
Het enige feit wat is veranderd is mijn printer door een all-in-one die op de USB poort is aangeschakeld , dit in tegenstelling tot mijn oude printer die op de parallelle poort was aangesloten. Ik heb OE al eens opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.

Theodore.

traag starten OE 6

Kristoph ,

Ik ben naar deze site geweest en volgens mij komt het eerste item in aanmerking voor mijn probleem maar aangezien ik nog al een leek ben en mijn Engels ook niet zo machtig ben vraag ik je indien het mogelijk is een korte vertaling te geven van hetgeen ik moet doen.

Theo

Het komt erop neer dat waarschijnlijk de file Imagehlp.dll
verdwenen is. Die moet geplaatst worden in c:\windows\system Hij hoort op je cd te staan in de vorm van een ".cab" file. Die moet je uitpakken (extract)

Nog makkelijker is het om hem hier te downloaden. (bijlage in het volgende bericht)Pak hem uit en plaats hem in de map c:\windows\system
Succes!

PS je hebt niet toevallig net daarvoor MSN verwijderd? Dat maakt OE ook traag.

Laatst bewerkt:
Heb je de file gedownload? Ik zie 0 x gedownload staan.
Maar als het weer werkt is het goed:D

Traag opstarten van OE

Hallo , sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb vandaag eerst de kans gekregen om imagehlp te downloaden.
Ik ga nu aan mijn oudste zoon vragen om het uit te pakken en in de map c:\windows \system te plaatsen.
Ik begin daar liefst niet zelf aan.
Laat iets weten of hier mee het probleem opgelost is.

Theo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan