traag tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Mijn pc is de laatste tijd zeer traag. Als hij eenmaal op gang is dan valt het wel mee, maar over het opstarten doet hij echt 5 minuten tot een kwartier over. Het is echt niet meer normaal, ik heb de pc al verschillende keren op virussen en spyware gescand maar norton antivirus en hitmanpro krijgen niks meer gevonden. Ik weet niet waar het aan ligt dat hij zo langzaam is. Weet iemand waar het aan kan liggen dat hij zo langzaam is tijdens het opstarten?

Alvast bedankt

Groetjes Anouk

scan eens met ewido.
typ in uitvoeren msconfig en dan opstarten nemen en kijk wat er samen mee opgestart wordt.

Om te kijken of de bestanden noodzakelijk zijn die op het tabblad opstarten onder msconfig staan. Raadpleeg dan deze site : http://castlecops.com/StartupList.html je moet de naam ingeven die er staat onder de kolom item voor opstarten Indien niet noodzakelijk haal dan het vinkje weg en bevestig met toepassen en ok. Bij de volgende herstart zal windows je een scherm weergeven plaats een vinkje in het vakje zodat je die melding de volgende keer niet meer te zien krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan