traag,, traag,, heeeel traag..

Status
Niet open voor verdere reacties.

crashbob888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
mijn probleem.. Mijn laptop is ontzettend traag.
Het openen van een website duurt vaak 20 sec zo niet langer (youtube filmpjes laden langzaam en als ze geladen zijn haperen ze vaak)
Games lopen niet smooth en downloaden (met Utorrent) gaat langzaam.. afhankelijk van de seeders natuurlijk.. Maar vaak gaat het niet veel sneller als 10 kb/s per download met uitzonderingen tot max 150kb/ps (maar dat duurt vaak heel kort)

Laptop info:
Ik heb een Acer Aspire 5100
2,00GB RAM
1,60 GHz proccesor
een duo-core hardschijf (2 x 64GB) die wekelijks word gedefragmenteerd
Norton Internet security 2009

Draadloze netwerkverbinding met 54 mb/ps

Kan ik iets doen om te zorgen dat het downloaden sneller gaat en dat mn games wel lekker lopen?

Laatst bewerkt:
Hallo,

Utorrent ligt waarschijnlijk aan een poort die je niet open hebt staan.
Voor de rest lijkt het op spyware, dat kan een pc echt traag maken. Dus een goede scan is aan te raden.

Mzzl,
Tom

oke ik zal de scans doen

hoe kan k de poorten van Utorrent openzetten?

Alvast bedankt voor de snelle reacties :D
ciao crash

norton er uit gooien, een proef abonnement van nod32 installeren en je probleem is weg. norton sucks.

Het is me gelukt om een poort voor utorrent te openen.
K heb beide scans uitgevoert maar mn pc is nog steeds niet merkbaar sneller.
Andere dingen die ik kan doen?
Ik heb ook in de systeem gegevens e.d. gekeken en de score van mn pc is heel laag.. de grafisch weergave voor spellen (in 3D) heeft een 3 (op schaal van 10) net als de gewone grafische bureaublad weergave. Kan ik daar iets aan veranderen? zo ja Hoe?

Norton heb k opnieuw geinstalleerd en loopt weer normaal.. k laat dit abonnement gewoon aflopen en zal daarna voor een betere en makkelijkere (en veel goedkopere) virusscan gaan kijken

alvast bedankt voor de hulp!

ciao crash

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan