traag werkende pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Nijn pc werkt traag als ik werk met intenetbetanden. B.v. Gouden Gids Ik wiseel van adressen naar adresboek en zodra ik selecteer moet ik vrij lang wachten. Dit geldt ook met het zoeken op het web, of met het zoeken inmijn documenten naar bepaalde woorden. Soms starkt de zoekfunctie niet eens op Wie heeft een idee ? Ik heb schijfiopruiming, defagemnteren etc al gedaan Ook gebuik ik Ccleaner
Vast bedankt voor het meedenken.
Groeten
maarten

graag iets meer duidelijkheid.

Gaat het surfen op internet traag cq heb je het idee dat alles langzaam gaat?
starten programma's op je computer langzaam op? (office, outlook, intypen van woorden in word)
krijg je nog bepaalde foutmeldingen bij het opstarten of afsluiten van je systeem?
wat is vrij lang wachten?

internet

graag iets meer duidelijkheid.

Gaat het surfen op internet traag cq heb je het idee dat alles langzaam gaat?
starten programma's op je computer langzaam op? (office, outlook, intypen van woorden in word)
krijg je nog bepaalde foutmeldingen bij het opstarten of afsluiten van je systeem?
wat is vrij lang wachten?

traag

Vooral het zoeken op internet gaat traag én het de zoekfunctie in mijn documenten staakt soms ?!
Vast bedankt voor de moeite

graag gedaan hoor :-)
mbt je zoekfunctie

iemand in deze url komt halverwege met de oplossing.
heel grof gezegd:
indexering uitzetten,
voorgeschiedenis:
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=170243&view=previous

Hoogtepunt:
http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm

Search - Doesn't Work

Open Explorer and go to the Windows\Inf folder. Locate the srchasst.inf file. Right click it and select Install. You'll need your XP CD or the files from the I386 folder. (This fix will require you to have your Win XP CD).

The Windows\Inf folder is a hidden folder. You can adjust your Explorer Folder Options (View tab) to Show hidden files and folders. You can also click Start, Run and enter %SystemRoot%\Inf to open directly to the Inf folder.

mbt je internet
zoeken op internet werkt traag. je b edoelt dat google niet direct je gegevens geeft? of ander zoekmachine?

traag

Het bericht (engelse versie) tussendoor begrijp ik niet zo goed. Om diverse sites te bezoeken werkt traag Google valt wel mee !

okay dan.
let niet op de spelfouten maar dan vertaal ik het wel voor jou.
als tegenprestatie... kun jij toevallig stukadoren? heb hier een muur van 3 meter lang en 2,5 meter breed dat rechtgetrokken moet worden :D

Search - Doesn't Work

Open Explorer and go to the Windows\Inf folder. Locate the srchasst.inf file. Right click it and select Install. You'll need your XP CD or the files from the I386 folder. (This fix will require you to have your Win XP CD).
open je explorer en ga naar de windows\inf folder. zoek de srchasst.inf bestand. rechterklik met je muis erop en selecteer 'install' . Er komt een venster tevoorschijn die vraagt waar het bestand vandaan moet halen. gebruik hiervoor je xp cd folder i386
(als je die folder niet ziet kan dat komen omdat het hidden is. ga dan naar extra >maptopties >verborgen mappen en bestanden weergeven

qua internet.
het zou natuurlijk gewoon kunnen dat jij een trage internetverbinding hebt. daar moet je dan mee leren leven ;)
check je snelheid anders even bij www.speedtest.nl en vergelijk het met de snelheden die je zou moeten hebben volgens je abonnement.
of, nog beter, download een 100mb bestand van microsoft. dan zul je ook in het venster zien wat je snelheid is.

stucadoren

Ik heb je instructies pgevold bedank hiervoor Stucadorenb lijkt me n'g moeilijker dan een pc bedienen. Ik kan het wel proberen als je dan maar wacht met meubels te kopen. Het is n.l. makkelijk als je een tafel en buerau kast e.d. op maat "schuin"kunt laten maken. Prettige dag en tot "speeking"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan