traag, zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
Yo vandaag had ik een vraag gesteld waarom ik wel E-mails kan ontvangen maar niet verzenden.
Ik kan dus wel e-mails verzenden maar het duurt lang daarmee dat ik dacht dat ik er geen kon verzenden.
Nu ga ik wel een nieuwe vraag stellen.
Wanneer iemand mij een e-mail zend ( van een hotmail adres, als dat belangrijk zou zijn) krijg ik binne de 5 seconden die e-mail toe op mijn pandora adres ( telenet).
maar wanneer ik een e-mail stuur naar een hotmail adres duurt het bijna altijd een half uur voor die e-mail tekomt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is.
 
Geplaatst door kristof k
Yo vandaag had ik een vraag gesteld waarom ik wel E-mails kan ontvangen maar niet verzenden.
Ik kan dus wel e-mails verzenden maar het duurt lang daarmee dat ik dacht dat ik er geen kon verzenden.
Nu ga ik wel een nieuwe vraag stellen.
Wanneer iemand mij een e-mail zend ( van een hotmail adres, als dat belangrijk zou zijn) krijg ik binne de 5 seconden die e-mail toe op mijn pandora adres ( telenet).
maar wanneer ik een e-mail stuur naar een hotmail adres duurt het bijna altijd een half uur voor die e-mail tekomt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is.

Ik denk dat Hotmail emails verzameld,en meerdere mails tegelijk in ene keer behandeld.Dus dat ze niet alle mailtjes apart gaan versturen.
 
Hotmail is soms gigantisch traag, ene keer als je email verstuurt komt ie vrijwel direkt aan...stuur je 5 min later nog 1 kan het wel 30 min duren voor dat hij pas aan komt terwijl je tegelijk naar iemand anders stuur hij ook direkt aan komt. En idd van pandora naar pandora gaat zeker sneller. Omdat de email dan binnen de server blijft en niet nog eens van de server naar een andere server moet worden verstuurdt.

greetz Jeboem
 
ja ik heb het getest, het is even snel als van hotmail naar hotmail dus eigelijk is het probleem niet zo groot. wel spijtig dat van pandora naar hotmail traag is maar ge kunt er nieks aan verandere hé.
merci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan