traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

artsmak

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
90
Ik vind mijn computer zo traag. Als ik bijvoorbeeld iets intiep in Word verschijnt de letter een fractie later pas op het beeldscherm. Mijn systeem is WXP en verder is mijn computer van zeer recente makelij. Ik heb al met Adware en spybot naar spyware gezocht, gedefragmenteerd en alle test van Norton utilities gedaan. Wie weet wat ik nog meer zou kunnen doen?
Grts Katja.
 
Wordt je processon altijd 100% gebruikt? Dit kun je met CTRL+ALT+DELETE bekijken. En als dat het geval is welk proces doet dat dan?
 
Waar moet ik naar kijken? Onder het tabblad processen zie ik onder CPU een aantal 00 staan die soms naar een bepaald hoog of laag getal gaan en dan weer terug gaan naar 00. Het hoogste getal staat in ieder geval bij niet-actieve sytemen . Of bedoel je het percentage dat achter cpu-gebruik staat, want dat varieert van 7-8% tot 40%?
grts Katja
 
Nee, ik weet genoeg. Heb je genoeg virtueel geheugen? Doet met 1.5x je RAM zijn.
 
harde schijf stuk?

het virtuele geheugen is 768 mb
interne geheugen is 512 mb

Ik heb gebeld met de leverancier van deze computer. Als ik het goed begrepen heb kwam via een aantal stappen en het commando: C:>\ chdsk /r de mededeling dat de harde schijf onherstelbaar beschadigd is. Ik snap er allemaal niets van, maar ik krijg een nieuwe harde schijf.
Bedankt voor je hulp, maar ik zou graag willen vernemen wat jij hiervan vindt.
Grts Katja:
 
De harde schijf aannemen, uit chdsk is gebleken dat de schijf slechte sectoren bevat.

In dit geval is het netjes dat ze je een nieuwe aanbieden, je bent wel alle data kwijt waarschijnlijk of ze moeten het over kunnen zetten.

groetjes speedtouch
 
Bedankt, voor de reacties. De pc wordt trager en trager. Ik kijk uit naar de nieuwe schijf
grts Katja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan