traage laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennetje3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2015
Ik heb een hp laptop (weet niet welk type).
Maar hij is traag als ik mijn oplader erin heb dan komt hij niet verder dan een zwart scherm met een klein streepje link bovenin.
Ik haalde de oplader eruit. Maar opeens viel die uit ik ongeveer een uurtje laten opladen.
Dus toen deed ik me laptop aan zonder de oplader. Hij startte nu gewoon op, en ik deed me oplader erin hij deed weer traag. Dus ik haalde hem eruit hij ging sneller en toen liep hij heel snel leeg.
Ik wis trouwens niet onder welk onderwerp ik het moest zetten.
Ik hoop dat iemand helpt.

mvg Ben

Hmm... dit is wel een heel cryptische omschrijving van het probleem (en ook gewoon belabberd Nederlands...)

Om te beginnen: het type van de laptop staat bij modellen van HP doorgaans ergens in de rand naast of onder het scherm. Als dat niet zo is, zit er aan de onderkant van de laptop of achter de batterij een sticker waar het type en model genoemd wordt.

verder: een snelle of trage laptop heeft echt niets te maken met het laadniveau van de batterij of het al dan niet aangesloten zijn van de AC-adapter.
Wat zou kunnen is dat de batterij gewoon stuk is. Probeer eens te starten zonder batterij, alleen "aan de stekker". Werkt dat wel?

Hmm... dit is wel een heel cryptische omschrijving van het probleem (en ook gewoon belabberd Nederlands...)

Om te beginnen: het type van de laptop staat bij modellen van HP doorgaans ergens in de rand naast of onder het scherm. Als dat niet zo is, zit er aan de onderkant van de laptop of achter de batterij een sticker waar het type en model genoemd wordt.

verder: een snelle of trage laptop heeft echt niets te maken met het laadniveau van de batterij of het al dan niet aangesloten zijn van de AC-adapter.
Wat zou kunnen is dat de batterij gewoon stuk is. Probeer eens te starten zonder batterij, alleen "aan de stekker". Werkt dat wel?

Beste madmuppet,

Bedankt voor u het meedenken.
Maar helaas deed hij het niet.
Ik heb ook een andere batterij van dezelfde laptop erin gedaan en, hij deed precies hetzelfde als het probleem wat ik beschreef.
Heeft u nog andere vergoedingen van wat het probleem is?

Ik Dank u hartelijk,

Mvg Ben

Mogelijk heeft u troep op de laptop ( trojan, reclame-trekkers etc ).
Het is misschien een idee om de laptop eens te controleren op aanwezigheid van ongewenste troep..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan