tracert www.helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

SillyMelody

Banned
Lid geworden
23 apr 2007
Na de ernstige problemen met KPN om een adres als ebay te bereiken ondervind ik nu ook veel problemen met Helpmij.nl
Andere webadressen laden wel snel, maar helpmij is zo traag als dikke ******
Ik ben er nog niet uit of dit ook door de KPN komt :(

tracert_helpmij.jpg

Na de ernstige problemen met KPN om een adres als ebay te bereiken ondervind ik nu ook veel problemen met Helpmij.nl
Andere webadressen laden wel snel, maar helpmij is zo traag als dikke ******
Ik ben er nog niet uit of dit ook door de KPN komt :(

http://members.lycos.nl/coronet/Helpmij/tracert_helpmij.jpg

Ik zit ook bij KPN ( nooit weer:evil: ), en ik heb dezelfde problemen. Anders sites laden ook langzamer dan normaal maar de langzame Helpmij in combinatie met KPN is niet goed. Ik kan niet eens fatsoenlijk op het forum wat doen, zo'n bericht plaatsen duurt uren.

De hele tijd ' Server www.helpmij.nl opzoeken '.:evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg ook timeouts vanaf punt 10. Heb UPC Extreme.

Ik merkte al de laatste dagen dat Helpmij wat trager is dan normaal.

Ik zit ook bij KPN ( nooit weer:evil: ), en ik heb dezelfde problemen. Anders sites laden ook langzamer dan normaal maar de langzame Helpmij in combinatie met KPN is niet goed. Ik kan niet eens fatsoenlijk op het forum wat doen, zo'n bericht plaatsen duurt uren.

De hele tijd ' Server www.helpmij.nl opzoeken '.:evil:

Het zal er aan liggen welke sites je bezoekt, maar over het algemeen bereik ik de meeste adressen zonder problemen.

Maar Helpmij is vanavond echt een probleem en zoals je zegt het valt niet mee om iets in het forum neer te zetten of te posten. Je hebt erg veel geduld nodig.

OK duidelijk.
Dit keer geen KPN probleem.
Het bleef steken bij 212.79.233.50 en vermoede al zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan