ik heb zelf een Kensington Expert Mouse Optical,een wat duurdere muis omdat ik zelf het liefst met links werk en/of speel en bij deze muis ligt de bal in het midden een perfecte muis voor mij want je kunt wisselen wat voor vingers je gebruikt in tegenstelling met de "gewone" trackball die je met de duim bedient,en linkshandige trackball muizen zijn er bij mij weten niet,maar ik kan ook met rechts spelen en ik heb jaren met een rechtshandige trackbal gewerkt maar dat is al een tijdje geleden en daar kon ik ook geen fps spellen mee spelen{en God weet dat ik het geprobeerd heb,maar het is geen muis voor fps in mijn opinie}maar je hebt ook trackbal muizen voor 30,40,50 euro met de bal in het midden en voor mij werkt het perfect,dus die keuze heb je ook nog,wil je de bal in het midden of aan de zijkant,maar als ik jou was zou ik proberen bij iemand een trackbal muis te lenen of bij een winkel kopen waar je hem kunt ruilen{als je toch van plan ben een muis te kopen}als hij niet bevalt,wel vragen want als hij niet defect is kun je hem mischien niet meer ruilen in de meeste winkels,mischien vragen naar een muis die wordt gebruikt in de winkel bij een showroomcomputer,als je toch van plan bent een muis te kopen willen ze je mischien wel tegemoet komen.