Trackers? verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissertw

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2006
Hallo,

Ik vind op mijn computer onder C/Documents etc. mappen met icoontjes van torrents die ik ooit heb gedownload, ik noem het trackers, als ik het fout heb hoor ik het wel.Ze hebben in ieder geval hetzelfde icoontje als het torrentprogramma dat ik gebruik.
Maar omdat het een heleboel heel oude blijken te zijn dacht ik ze te verwijderen, maar dat lukt dus niet. Als ik bij eigenschappen van zo een icoontje kijk staat er dat het om gecomprimeerde items gaat, herbenoemen wordt niet als mogelijkheid aangegeven en als ik op verwijderen klik krijg ik eerst in een flits "geen taken" te zien en vervolgens opent zich een scherm dat zegt "bezig met het verwijderen uit het archief", met twee mappen en de beweging alsof er bestanden van de ene map naar de andere gaan. Dat kan ik uren open laten staan, maar er wordt niets verwijderd.
Wie weet raad?

Groeten,

Ton.

verwijder alle oude downloads uit je utorrent
of slecteer alle bestanden en klik op de vierkante STOP knop,
als je de files Upload, dan kun je ze niet verwijderen dus zijn ze wel degelijk in proces.
doe het bovenstaande en sluit utorrent, en verwijder alles vervolgens :)

Remco,

Bedankt voor je snelle reactie, uTorrent staat helemaal niet meer op mijn computer dus er is niets meer actief, nu dat ik erover nadenk zal ik eens kijken wat ik kan doen als ik uTorrent weer even installeer.
Ik gebruik nu Halite maar daar krijg ik ze niet mee weg.
Uitslag volgt.

Ton.

Ook met uTorrent opnieuw geistalleerd zijn ze niet te verwijderen, niet in uTorrent en ook niet als inactief.

Ton.

voeg alle torrent files eens opnieuw aan utorrent toe,
en STOP alle downloads....

Opgelost

Remco,

Ik ben er uit!

Al die mappen met dergelijke torrent bestanden kwam ik in eerste instantie tegen bij zoekresultaten en als ik dan de bijbehorende tekst las stond er C: enz. Pas na het openen van de bijbehorende map met links de boomstructuur zichtbaar kwam ik er achter dat ze allemaal in ZIP bestanden stonden aangemaakt door een back-up programma.

En niet zo'n beetje van die ZIP bestanden ook hoor, die hele back-up neemt inmiddels 62GB.

Bedankt voor het meedenken, groeten,

Ton.

hahah handig dat je het gevonden hebt dan :P

succes verder op dit form :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan