Tracking cookie

Status
Niet open voor verdere reacties.

funky-steeloo

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2003
Ik heb nu een tijd ad aware erop staan en iedere keer als ik dat programma run dan krijg ik iedere keer 5 opjecten. (zie bijlage) ik verwijder ze dan en haal ze ook uit de Quarantine maar iedere keer komen ze terug. Weet iemand wat voor dingen het zijn en waar deze vandaan zouden kunnen komen?

Alvast bedankt:thumb:

Als je op sites komt waar cookies aangemaakt worden kunnen deze niet altijd even veilig zijn. Daarom detecteerd Ad Aware ze.

Je hoeft je hier niet druk over te maken, pas als er echte spyware en adware gevonden wordt (dus géén cookies) zou ik wat meer gaan oppassen en desnoods een HijackThis logje op het forum plaatsen.

Je bijlage staat er niet bij, maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

Bijlage

Nu wel de bijlage

virus.jpg

Sorry, zal ik zo uitlegen :)

een cookie:

Een klein tekstbestand dat door sommige sites op uw harde schijf wordt gezet. Het bevat door uzelf opgegeven informatie, zoals uw voorkeuren of e-mailadres. Als u de site later weer bezoekt, hoeft u dus niet weer dezelfde vragen te beantwoorden. Een cookie kan in principe alleen gelezen worden door de site die het heeft aangemaakt. U kunt uw browser ook zo instellen dat hij uw toestemming vraagt alvorens een cookie te accepteren, of zelfs zo dat alle cookies geweigerd worden. Dat laatste kan problemen opleveren bij sites waarvoor u met een naam en/of wachtwoord moet inloggen. Bij deze procedure wordt wel eens van cookies gebruik gemaakt.

HijackThis logje:

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan