Tracking Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

pixy elisa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Beste Help-mij team/leden,

Ik heb laatst een deel meldingen gehad dat ik via pop-ups 14 trojans op mijn systeem binnen kreeg. Gelukkig heb ik AVG free anti-virus scanner en die heeft de hele boel gelukkig 'in the vault' kunnen zetten. Is mijn pc nu helemaal veilig?
Ik denk van wel, want ik heb nog een aantal keren gescand en ik krijg toch geen verwittiging meer dat mijn pc geïnfecteerd is met trojans.
Ik heb al gescand met online free panda-virusscan, avg anti-virus en avg anti-spyware.

Ik heb echter wel nog steeds last van cookies die zich telkens opnieuw op mijn pc vast zetten, zelfs zonder dat ik een andere website dan google heb bezocht. Kan dat?

Telkens ik mijn pc scan en de cookies delete, sluit ik af.
De keer erop dat ik weer online ga, staan ze er reeds meteen op. Zonder dat ik naar websites heb gesurfd.
Hoe is dat mogelijk? En wat kan ik doen om er permanent van verlost te geraken?

Ik heb dus avg anti- spyware 7.5 op mijn pc staan en telkens met het scannen krijg ik deze vermelding:
tracking cookie.Atdmt
tracking cookie.Mediaplex
tracking cookie.Metriweb

Weet u misschien raad?

Alvast bedankt voor uw tijd.

Vanaf Google zul je doorklikken, dan kom je op een andere website. Tracking cookies zullen altijd neerstrijken, tenzij je alle cookies verbiedt. Zij zijn een aantasting van je privacy, maar vormen geen direct gevaar voor je systeem.
Heb je Internet Explorer 7? Kijk dan eens bij Extra, Internetopties, Privacy. Klik op de knop Geavanceerd.

(Als je alle cookies verwijdert moet je bij b.v. Helpmij iedere keer opnieuw inloggen.)

Tracking cookies zijn inderdaad geen bedreiging voor je systeem.
Je zou je '' cookie-instellingen '' wat strenger kunnen zetten, door alleen van bepaalde sites toe te laten cookies te plaatsen of alleen voor de originele pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan