Trackmania patch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Hey,

Ik heb net als de persoon in de threat voor me Trackmania gedownload, alleen is bij mij dit het geval:
Als ik op update klik dan komt er te staan dat ik patch 0.1.7.5 to 0.1.7.9 ga downloaden.
Maar als ik daarna op het startknopje van het downloaden klik gebeurd er eigenlijk niks.
Er komt wel te staan dat ie klaar is met downloaden en dat de patch geïnstalleerd gaat worden, maar ik heb ten eerste helemaal geen downloadbalkje gezien, er stond gewoon pats boem 2 seconde na het beginnen van het downloaden dat hij klaar was, en ten tweede: hij begint ook niet met installeren.

Ik vind dit erg vervelend, aangezien je de laatste patch nodig hebt om online te kunnen spelen.

Ik hoop dat iemand van jullie een oplossing weet.

Alvast bedankt!:thumb:

sommige patches zijn heel klein, slechts een paar hondert kb. kan dus heel goed dat hij in die paar seconden m gedownload en geinstalled heeft.
maar mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste gewoon zelf even googelen voor die patches en ze zelf installeren.

leon

Hey,

Ja, er staat ook dat ie maar 18000kb is ofzo, dus dat verklaard het misschien.
Maar als ik dan het spel opstart en online wil gaan spelen krijg ik weer de foutmelding dat de oude versie niet meer up to date is en dat ik dus de nieuwe moet downloaden.
En die andere optie..ik kan geen enkele site vinden die die patch te download heeft staan.
Misschien weet jij of iemand anders er 1, zo niet, alsnog bedankt. :)

Hey,

Bedankt voor de link..de patch gedownload, maar toen ik wilde gaan installeren kreeg ik dit:
"TrackMania not found on this computer" ..een vriend van me had dit probleem ook al.
Dus ik heb er nog niet zo heel veel aan.

Haha, ok, bedankt voor de hulp. Maar dit is toch al legaal? Aangezien het gewoon te downloaden is op de officiële site.
Maar goed, bedankt voor de hulp, ik zal deze threat wel sluiten, aangezien de kans klein is dat er een oplossing komt. :thumb:

Haha, ok, bedankt voor de hulp. Maar dit is toch al legaal? Aangezien het gewoon te downloaden is op de officiële site.
Maar goed, bedankt voor de hulp, ik zal deze threat wel sluiten, aangezien de kans klein is dat er een oplossing komt. :thumb:

Oeps, sorry, ik ging er eigenlijk van uit dat het om een P2P download ging. Fout gedacht dus.
Maar dan is het idd vreemd dat de patch niet werkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan