TrackMania server maken met behulp van ServerMania

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil je nou een kopie maken of gewoon op het spel een server binnengaan? een kopie (private server of zoiets) make is niet echt "Legaal" dus ik denk niet dat je veel andwoorden krijgt. anders zoek op google of youtube

Ik wil een eigen server maken met eigen tracks enzo. En das dus niet legaal. Nja, in ieder geval bedankt :)

ach ik heb ooit een habbo retro gemaakt. Waarvan ik dus een stomiteid heb uitgehaald bij habbo zelf: reclame erover maken -_- tja... nu maar wachten tot 2022. dan krijg ik weer me acc terug. en ik was rijk. wel meer dan 80 euro uitgegeven aan die oplichterij. ik heb er nu spijt van want ja... 6 dieren in een klein kamertje van mij mis ik nu wel een beetje... zoek maar es op: kyran!! zo heet ik op habbo.

nu vind ik habbo saai en trackmania speel ik ook niet meer. laatst speelde ik maplesstory in nu weer roblox. ik zit nu n beetje te zoeken naar muziek maak software... ach ja.. nog succes met het zoeken! 

haha AHbbo heb ik ook gespeeld, trackmania momenteel heel weinig.
Met servermania kun je inderdaad een vrser starten..
Hoe? Geen idee:o
Wel heb ik een tijdje een clan gehad, warvan een clanlid een server draaide.
Hiervoorgebruikte hij iets genaamd: tmnusb
nou, het heet tmn, maar deze server heeft iook gedraaid onder tmnd en tmuf :P
dus zoek en gij zult vinden!

ps. als je een prive half-offline server wilt werkt hamachi!
Ook voor LAN netwerken met verschillende os'es die dus nier samen willen werken:P

Suces!

Oke, dat met Servermanai had ik al geprobeerd maar lukte (nog) niet. Ik ga nog wel een poging doen :) In ieder geval bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan