trackmania united

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
hey iedereen,

ik had nog eens zin om trackmania te spele met vrienden en had trackmania ginstalleerd en geupdate maar als ik het spel opstart kom ter niets tevoorschijn. Ik gebruike wel no cd crack anders moet ik de cd constant insteken maar er gebeurt gwn niets :confused:

Ik heb wel windows vista, misschien dat het daar aan liegt maar ik heb al gezocht op het internet voor vista updates maar niets gevonden.

kunnen jullie mij helpen aub.

op voorhand dank:D

DIe no-cd creak was voor de ongepatchte versie. Je zult dus een nieuwe moeten zoeken die overeen komt met de nieuwe patch.

En je weet zeker dat je de juiste crack versie hebt bij de juiste update versie?

Zo ja, heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren (maak een backup van je saves), vervolgens te patchen en dan pas de crack erover?

ik weet het zeker dat ik de jusite versie heb en ik heb het al geherinstalleerd maar het haalde niets uit :confused:

heb ik gdn en het heeft een heeeeeeeeeeeel klein beetje geholpe nu komt erop a quick benchmark wil be run (ofzoiets) daarna doet hij niets meer

Dan kan ik verder niet helpen. Dit spel zal waarschijnlijk niet te draaien zijn op Vista.

toch heb ik het ooit draaien gekrege op vista :p
maar nu lukt het niet meer:confused::(
:(

Wel heb ik nog gevonden dat de videokaart onder vista moet zijn voorzien van 512 mb. Op xp is dit 256. Mischien dat daar het probleem ligt.

En gaat het om de originele Trackmania of om één van de vervolgen?

ik heb de ati radeon x1650 SE 1024gb hypermemory (das k*t memory maar kom)

Maar de POV nvidia gf 8800GTS 320mb is onderweg en daar kan ik het normaal mee spelen waarschijnlijk

btw: een vriend van me heeft ook viste GEHAD en die hade nvidia 7900gt met 265mb en hij kon het wel spele.:confused:

Dan zou ik die vriend ook nog even vragen hoe hij dat gedaan heeft.

En misschien zijn er nog andere mensen aanwezig op helpmij die je kunnen helpen?

heb ik al gdn want ik heb hem van hem gekrege
maar hij weet het zelf niet hij draait nu namelijk terug win xp

ik heb trackmania united geherinstalleerd en de no cd non iet gepatcht en nu start hij op en ik klik op play maar dan vraagt hij de key die ik niet meer heb

btw heb hem wel geupdate eerst

btw: nu zoek ik een no cd voor tm united 2.0.8 aub

Laatst bewerkt:
ik heb het probleem opgelost tm united werkt weer.

voor degene die hetzelfde probleem hadden als mij:
1.download van www.gameburnworld.com de no cd crack 2.1.0 (van tm united)
2.pak het bestand uit.
3. copier alle bestanden die in de map crack zitten naar je program files/ trackmania united
4. start tm united op
5. laat het spelen maar beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::):evil:

ik heb het probleem opgelost tm united werkt weer.

voor degene die hetzelfde probleem hadden als mij:
1.download van www.gameburnworld.com de no cd crack 2.1.0 (van tm united)
2.pak het bestand uit.
3. copier alle bestanden die in de map crack zitten naar je program files/ trackmania united
4. start tm united op
5. laat het spelen maar beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::):evil:

Het was dus wel de verkeerde crack!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan