Trackmania

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo mensen,

1. Ik had ff een vraagje over 'Trackmania" want als ik naar de site ga van trackmania (www.trackmania.com) ga ik daar eerst naar het nederlandse vlaggetje en dan kom ik op de nederlandse site...
Maar welke kan ik het beste downloaden: nations of united, of moet je voor de ene betalen en voor de andere niet?!

2. En... als ik het op de nederlandse site download (en dan natuurlijk degene die jullie mij aanraden) is die dan ook in het nederlands of alsnog in het engels.

3. Is er ook iets waarin je een rondleiding krijgt hoe het spel werkt?

4. Het spel is toch niet zo heeel erg groot?

5. Groetjes Luuknl en alvast bedankt!!!

nog ff een paar dingen:
1. Is die in het nederlands?
2. Is hij groot, qua bestandsgroote?
3. Kost die andere geld?
4. Hoelang duurt het ongeveer om het spel te downloaden?
5. Zit er vervelende nagware bij... (reclame sites enzo???)
6. Moet ik eerst op info klikken en dan op downloaden of gelijk op downloaden???
Wat als ik eerst op info klik kom ik niet eerst op een andere site, en als ik op downloaden klik is dat wel het geval:S

Laatst bewerkt:
antwoorden:
1.ja hij is nederlands (anders wel instelbaar)
2.het is wat je groot noemt 500 mb geloof ik
3.ja de andere kost geld die heb ik zelf gekocht via ebay 12 euro
4.dat ligt aan de snelheid van je internet
5.nee alleen in de banen zit reclame van nadeo maar dat is logisch wat zij hebben het spel gemaakt
6. je kunt direct op downloaden klikken
ik hoop dat je genoeg info hebt het is opzich ee3n leuk spel eerste half jaar verslaafd:rolleyes:

Ik heb aan het begin toen ik me registreerde een key ontvangen wat kan ik daarmee?????

Qua reclame uitingen in het spel valt dat allemaal wel mee, heb er geen negatieve ervaringen mee, met dat spel .. Zelfs de editor vondt en vindt ik nog een goede optie in het spel, zodat je zelf tracks kunt maken en gelijk proberen! :thumb:

De gratis versie is zekers een goede aanrader! :thumb:

wat kan je met de key die je aan het begin hebt ontvangen?????

met de key (als dat een united key is) kun jij je acc upgraden naar een united acc en de united game donwloaden

maar ik kreeg hem toen ik me had geregistreerd in een nations forever spel?1:confused:

hmmmm ik weet al welke code je bedoelt ze zeggen dat je die moet bewaren maar ik heb hem niet en heb hem nog nooit nodig heb gehad de code lijkt op een serial van een game ofzow

dat vond ik dus ook al zo vaag. maar bedankt!
hebt gij united of nations?

ik zelf heb het via Ebay gekocht voor maar 13 euro binnen 7dagen thuis en klaar voor installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan